Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی وقوع سیل ویرانگر استان گلستان و آسیب‌های جدی به ساکنان این استان در ایام تعطیلات نوروز ۹۸ دانش آموزان جهادگر این استان با حضور در مناطق سیل زده و کمک به رفع نیاز‌های فوری اقشار آسیب دیده، به سهم خود تلاش کردند سهمی در رفع غم و اندوه مردم سیل زده داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی نقی حسینی مسئول اتحادیه انجمن‌های استان گلستان در این باره اظهارکرد: دانش آموزان انجمن‌های اسلامی استان گلستان بلافاصله بعد از وقوع سیل در استان به صورت خودجوش اعلام آمادگی کردند و برای کمک به مردم سر از پا نمی‌شناختند.

وی گفت: دانش آموزان انجمن اسلامی استان گلستان در قالب طرح اردویی و بصورت داوطلبانه از روز گذشته دوشنبه ۵ فروردین در روستای محمدآباد و امیر آباد (بخش آق قلا) حضور یافته و همپای روستاییان، در امدادرسانی و کمک به مردم این مناطق سهیم شدند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های استان گلستان تصریح کرد: باتوجه به اینکه ایام نوروز بازه زمانی مطلوب دانش آموزان برای حضور در اردوی جهادی و خدمات رسانی است، دانش آموزان دختر در قالب سه گروه به محل اسکان مردم سیل زده حاضر شدند و با فعالیت‌های مهارت آموزی در بخش بزرگسالان و پرستاری و بازی‌های فکری برای کودکان به خدمت رسانی در این منطقه سیل زده پرداختند.

توسعه فعالیت های جهادی دانش آموزان بری کمک به مردم سیل زده

وی افزود: در روز‌های آتی فعالیت‌های دانش آموزان گلستانی در کمک رسانی بیشتر خواهد شد و خانه‌های افراد کهنسالی که توانایی رفع خسارت و آثار سیل را ندارند، لایروبی زمین های کشاورزی و آماده کردن آن‌ها برای آبیاری دوباره از جمله فعالیت‌های دانش آموزان پسر انجمن‌های اسلامی خواهد بود که این امر پس از مساعد شدن شرایط جوی منطقه امکان پذیر خواهد بود.

حسینی بیان کرد: پس از وقوع سیل در استان گلستان، بسیاری از منازل روستایی تخریب شد و خسارت دیدند و علاوه براین، متأسفانه این سیل، خسارت‌های مالی قابل‌توجهی را نیز به اهالی روستا‌های این استان وارد کرده که بی‌تردید، در این شرایط حضور امدادگرانی از جنس آرامش که نیاز‌های روحی و فکری آسیب دیدگان را کمی رفع کنند، از جمله مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که می‌توان برای روستاییان این مناطق انجام داد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در پایان از جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی به منظور کمک به سیل‌زدگان خبر داد و تصریح کرد: دانش آموزان با جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی از جمله (پتو، کنسرو‌های خوراکی و اسباب بازی) و توزیع آن به مردم سیل زده در این راستا خدمت رسانی کردند و البته کمک‌های خرد مردم می‌تواند راهگشای مشکلات بزرگی باشد و به راحتی می‌توانیم غم و غصه‌های مردم سیل زده را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار مدارس اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ معاون اول رئیس جمهور ضمن بازید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد خمینی، نیروهای کارآفرین و خلاق را سرمایه اصلی کشور عنوان کرد و گفت: دولت آماده حمایت از یک میلیون و ۳۰۰ هزار مستعد کارآفرینی در کمیته امداد است.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

      

 

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • مهلت شرکت در المپیاد فرش دستباف گلستان تا ۱۵ اردیبهشت
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان