Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@16:43:05 GMT

75 کودک گمشده دردیلم به آغوش خانواده ها بازگشتند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۱۷۵۳

75 کودک گمشده دردیلم به آغوش خانواده ها بازگشتند

گناوه- ایرنا- فرمانده انتظامی دیلم استان بوشهر گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز امسال تاکنون 75 کودک گمشده مسافر توسط ماموران این فرماندهی پیدا و به خانواده هایشان تحویل شدند.

سرهنگ رضا اسماعیلی روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: خانواده های این کودکان اذعان کردند که به فرزندان خود آموخته اند ، نیروی انتظامی را امین و مطمئن بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: نیروی انتظامی این شهرستان همگام و همراه با مسئولان ستاد خدمات سفر این شهرستان شبانه روز همه توان و تلاش خود را برای خدمت رسانی و تامین امنیت و آرامش هموطنان بکار می برند.
اسماعیلی اظهارداشت: از هموطنان و اهالی این شهرستان درخواست می شود در زمان سفر از زینت کردن اطفال به طلاجات و وسایل قیمتی اجتناب و شماره های تلفن همراه خود را در یادداشتی به فرزندان خود تحویل تا در زمان گمشدن با مشکلی مواجه نشوند.
وی گفت: باتوجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش های سیل آسا ، این فرماندهی آمادگی لازم برای امدادرسانی به مسافران و گردشگران نوروزی را دارد و در این ارتباط به مجموعه نیروها ابلاغ شده است.
فرمانده انتظامی دیلم گفت: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و فاصله طولی مناسب با خودور جلو سلامت سفر خود و سرنشینان را تضمین کنند.
وی افزود: از هموطنان انتظار می رود در شرایط جوی نامساعد از سفرهای غیرضروری بجد پرهیز کنند.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر از نقاط گردشگرپذیر کشور است.
6043/6164/7215

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كودكان گمشده مسافران نوروزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر زن فلسطینی برنده جایزه عکس سال شد

محمد سالم، خبرنگار و عکاس فلسطینی که برای خبرگزاری رویترز کار می‌کند، به دلیل ثبت تصویر زنی که جسد یک کودک را در آغوش کشیده، برنده جایزه معتبر عکس سال مطبوعات جهان شد.

به گزارش رویترز، این تصویر که در اکتبر سال ۲۰۲۳ در بیمارستان «ناصر» در جنوب غزه گرفته شده، یک زن فلسطینی را نشان می‌دهد که جسد خواهرزاده ۵ ساله‌اش را در آغوش گرفته است. این زن فلسطینی که «ایناس ابو معمار» نام دارد، در این تصویر در حال سوگواری دیده می‌شود.

عکاس هنگام انتشار عکس گفت: «احساس کردم این تصویر مفهوم گسترده‌تری از آنچه در نوار غزه رخ می‌دهد را به نمایش می‌گذارد. در آن لحظه مردم سراسیمه بودند، از جایی به جای دیگر می‌دویدند و می‌خواستند از سرنوشت عزیزان خود با خبر شوند. اما این زن در حالی که جسد یک دختر کوچک را در آغوش گرفته بود و آن را رها نمی‌کرد، توجه من را جلب کرد».

ریکی راجرز، سردبیر حوزه تصاویر و ویدئو رویترز به نقل از «محمد سالم» گفت که دریافت جایزه برای چنین عکسی او را خوشحال نمی‌کند، بلکه او از دیده شدن عکس و فراهم شدن فرصتی برای انتشار بیشتر آن قدردانی می‌کند. راجرز ابراز امیدواری کرد با دریافت این جایزه، جهان از تاثیری که جنگ بر انسان‌ها و به ویژه بر کودکان می‌گذارد، آگاه‌تر شود.

بنیاد عکس‌های مطبوعاتی جهان یا «وُرلد پِرِس فتو» که مراسم عکس سال را برگزار می‌کند، اعلام کرد که شناخت خطرات پیش روی خبرنگارانی که درگیری‌ها را پوشش می‌دهند بسیار مهم است. گفته می‌شود از زمان آغاز جنگ غزه تاکنون، ۹۹ روزنامه‌نگار و کارمند رسانه‌ای در حال پوشش دادن اخبار جنگ جان خود را از دست داده‌اند.

گفتنی است، محمد سالم خود یک فلسطینی است که از سال ۲۰۰۳ برای رویترز کار می‌کند. او پیش‌تر در سال ۲۰۱۰ نیز برنده جایزه عکس سال از همین بنیاد شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم دیلم
  • ‌سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: اگر افرادی حجاب را قبول ندارند ناگزیر هستند از قانون تبعیت کنند
  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • تصویر زن فلسطینی برنده جایزه عکس سال شد
  • افزایش نگرانی‌ از نیازهای ۲۵۰ هزار کودک اخراجی از پاکستان
  • نجات کودک غرق شده در سیلاب
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • دست کوتاه ۳۰ هزار کودک معلول از تحصیل / کمبود مدرسه و دشواری رفت‌وآمد
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • بهزیستی دیلم بر اشتغال افراد درمان‌شده از اعتیاد نظارت داشته باشد