Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر میرشاد ماجدی، کارشناس فوتبال و رئیس کمیته آموزش ضمن تبریک سال نو به خانواده فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال المپیک دو بازی خوب را برگزار کرده و  اکنون دیگر زمان انتقاد نیست. باید  به فال نیک بگیریم که در هر بازی 3 گل وارد دروازه کردیم و پیروز میدان شدیم.

وی در ادامه افزود: بازیکنان باید بدانند که تیم عراق مانند یمن و ترکمنستان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی بهتر و قوی تر از دو تیمی که با آن بازی کرده، است و باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا در این دیدار موفق شود. تیم ملی فوتبال امید بدون شک با تلاش و پشتکار می تواند به المپیک 2020 صعود کند.

ماجدی ادامه داد: روز گذشته به خاطر حمایت از بازیکنان امید  به تهران آمده تا در استادیوم حضور داشته و در کنار ملی پوشان کشورم باشم.در برنامه ریزی که مقابل عراق داریم باید فراتر از بازی با عراق نگاه کنیم. در واقع نباید نام تیم ها برایمان اهمیت داشته باشد. تیمی که به المپیک 2020 صعود می کند نباید برایش فرقی داشته باشد که مقابل عراق، ژاپن و یا هر تیمی به میدان می رود.

وی گفت: این تیم توانایی این را دارد که مقابل عراق پیروز شود. مطمئنا امروز تیم امید همه فدراسیون و مردم عزیزمان را خوشحال خواهد کرد و خستگی از تن مان بیرون خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ترکمنستان تیم ملی فوتبال عراق یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!

روماریو در 58 سالگی باز هم پا به توپ می‌شود.

طرفداری | روماریو، اسطوره فوتبال برزیل و مهاجم سابق بارسلونا در 58 سالگی برای باشگاهی در برزیل به میدان خواهد رفت.

با اعلام روماریو در شبکه‌های اجتماعی، او نام خودش را به عنوان یکی از بازیکنان باشگاه آمریکا RJ در لیگ دسته دو ریو دو ژانیرو ثبت کرده، باشگاهی که ریاست آن را بر عهده دارد. این اسطوره 58 ساله در بازی‌های آینده آمریکا RJ برای این تیم به میدان خواهد رفت. گفتنی است پسر او، رومارینیو نیز برای تیم آمریکا RJ بازی می‌کند و روماریو فرصت هم بازی شدن با فرزند خود را دارد. روماریو در X (توییتر سابق) نوشت:

حال آماده هستم تا به آمریکا RJ محبوبم در چندین بازی کمک کرده و همچنین، رویای بازی در کنار پسرم را محقق کنم. ورزشکاران و بازیکنان فوتبال اندکی این فرصت را داشته‌اند که در کنار پسر خود بازی کنند و من در 58 سالگی، هنوز در فرمی فوق العاده قرار دارم. امیدوارم او گاهی به من پاس دهد و با من بازی کند، تا بتوانم بهترین گلزن بمانم.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پیشبینی قهرمان لیگ از زبان اسطوره فوتبال اصفهان
  • راهکار عنایتی برای بازگرداندن پیکان به ریل موفقیت
  • تیمی که یک ثانیه هم وقت تلف نمی‌کند!
  • استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)
  • عجیب و آشفته‌ مثل لیگ برتر ایران
  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • کمالوند: مقابل پرسپولیس محکوم به برد هستیم
  • فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!