Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@09:44:46 GMT

وزارت کشور: شرایط گمیشان عادی است

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۱۸۴۲

وزارت کشور: شرایط گمیشان عادی است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، در اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور آمده است: بر اساس گزارش سرپرست استانداری گلستان که در شهر گمیشان مستقر است، شرایط گمیشان عادی و تحت کنترل است و با مجموعه اقدامات بعمل آمده از سوی دستگاه های مختلف و بسیج مردمی، سیلاب مطلقا وارد شهر نشده و روال عادی زندگی مردم در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، خاطر نشان کرد: از رسانه ها انتظار می رود، در انتشار اخبار مرتبط با شرایط جاری آب و هوایی کشور، از صحت و اتقان مطالب اطمینان حاصل کرده و با انتشار مطالب خلاف واقع، موجبات ایجاد اضطراب و نگرانی بی دلیل مردم را فراهم نکنند.

به گزارش ایرنا، بارش شدید باران و وقوع سیل و آبگرفتگی در نخستین روزهای سال 1398 موجب بروز خسارات جانی و مالی در بخش های از شمال و جنوب غرب کشور شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امور بین الملل بسیج رسانه سیل وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی جوانان هلال احمر مازندران به ۲۵۰ هزار نفر در طرح نوروزی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرعامل هلال‌احمر مازندران با بیان اینکه بیست و چهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه هلال‌احمر با حضور بیش از ۲۴۰۰نفر از جوانان با نشاط و مجرب عضو هلال‌احمر مازندران درقالب ۱۷ پست و ۴۴ تیم سحاب در حال اجرا است،گفت: در این طرح که به موازات امداد و نجات نوروزی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شد تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

 غلامعلی فخاری افزود: جوانان هلال‌احمر  استان با برنامه‌های متنوع و مطابق با دستورالعمل‌های ملی، خدمات موردنیاز مسافران و میهمانان نوروزی مازندران را ارائه می کنند و هدف نهایی در این طرح کاهش سوانح و حوادث از طریق هشدار و اطلاع رسانی و همچنین ترویج فرهنگ هلال‌احمر یعنی صلح و بشردوستی است.

او با بیان اینکه تا روز پنجم فروردین ۱۴۰۳ بیش از ۲۵۰ هزار نفر با مراجعه به پست‌های این طرح خدمات لازم را دریافت کردندو گفت: اطلاع رسانی قبل از سفر، اطلاع رسانی نقاط حادثه خیز، کنترل و آموزش فشارخون، پویش بهرفت یا بهبود رفتار‌های ترافیکی، خیمه‌های نماز، توزیع بسته‌های فرهنگی و اطلاع رسانی، خدمات فضاری دوستدار کودک، آموزش کمک‌های اولیه، توزیع بسته‌های افطار و برپایی غرفه طرح یاس و حضور تیم سیار سحاب از جمله برنامه‌های متنوعی است که در قالب آن خدمات موردنیاز به گردشگران و مسافرین نوروزی ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر عادی است/ ترافیک سنگین در کندوان
  • واکنش معین به خبر حضور پنهانی‌اش در ایران
  • واکنش معین به حضور پنهانی‌اش در ایران
  • اولین واکنش معین به خبر رفت و آمدش به ایران
  • پیشرفت تکنولوژی هزینه تحقیق را ارزان‌تر می‌کند/ اختصاص بودجه برای بروز رسانی تجهیزات به دانشگاه‌ها
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد
  • جوابیه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی در خصوص برگزاری انتخابات و مشارکت آحاد مردم
  • فعال سیاسی اصولگرا: روزه‌خواری در کشور عادی شده/ پلیس با روزه‌خواران برخورد قانونی کند
  • خدمت رسانی جوانان هلال احمر مازندران به ۲۵۰ هزار نفر در طرح نوروزی