Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان یزد از مسدود شدن چند راه ارتباطی در مناطق مختلف استان یزد خبر داد.

به گزارش ایلنا، قانعی رئیس پلیس راه استان یزد گفت: محور ده بالا و طزرجان به علت آبگرفتگی شدید و احتمال جاری شدن سیل و طغیان رودخانه ها تا اطلاع ثانوی توسط پلیس راه و راهداری مسدود است.

وی افزود: همچنین تردد خودروها در محورهای علی آباد و نصرآباد تفت نیز به علت بارش شدید باران و آبگرفتگی جاده و آبنماها امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس راه استان یزد از شهروندان خواست ضمن همکاری با عوامل پلیس راه، تا اطلاع ثانوی از سفر به مناطق ییلاقی استان یزد خودداری کنند.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد پس از بازدید از مناطق کوهستانی استان از مردم خواست از هر گونه تردد غیر ضروری در مسیرهای کوهستانی و ییلاقات استان جدا خودداری کنند.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پلیس راه پلیس راه استان سیل یزد استان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید

فرماندار شهرستان خوروبیابانک گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز و ادامه‌دار بودن آن، لازم است مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیداً خودداری کنند.

احمد رضا طحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: وقوع بارندگی شدید موجب آب‌گرفتگی و وقوع سیلاب در بسیاری از مناطق شهری، روستایی و کوهستانی شهرستان خوروبیابانک شده است که پس از اعلام هشدارهای هواشناسی طی چند روز گذشته تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی از شامگاه امروز و ادامه‌دار بودن آن، لازم است مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیداً خودداری کنند.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک افزود: با صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش رگباری باران طی هفته جاری همراه با آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و فعالیت رودخانه‌های فصلی، مردم به توصیه‌ها و هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

کد خبر 747365

دیگر خبرها

  • از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنید
  • مردم به مناطق سیل‌خیز کاشان نروند
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان
  • هشدار زردجوی: وزش بادوتداوم رگبار‌های بهاری درسیستان وبلوچستان
  • هشدار بارش تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق در هرمزگان