Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@12:16:27 GMT

رگبارشدید و رعدو برق برای البرز پیش بینی شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۱۸۹۶

رگبارشدید و رعدو برق برای البرز پیش بینی شد

کرج - ایرنا - مدیر کل هواشناسی البرز اعلام کرد که طی 2 روز آینده رگبار شدید و رعد و برق برای این استان پیش بینی می شود.

منصور رحمانیان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بررسی آخرین الگوهای پیش یابی هواشناسی حاکی از فعالیت متناوب سامانه بارشی تا ظهر فردا، چهارشنبه در استان البرز است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پیامد این وضعیت، رگبار شدید و رعد و برق، وزش باد و در ارتفاعات طالقان و جاده کرج -چالوس بارش ها به صورت رگبار شدید و برف متناوب به همراه رعد و برق با احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن خواهد بود.
رحمانیان، سرعت وزش باد عصر امروز استان را 20 کیلومتر در ساعت اعلام کرد و گفت: فردا چهارشنبه و پس فردا پنجشنبه سرعت وزش باد در استان البرز به 40 کیلومتر در ساعت می رسد.
وی افزود: کمترین و بیشترین دمای هوای امروزاستان بین منفی سه تا 9 درجه بالای صفر، فردا چهارشنبه بین منفی چهار تا 12 درجه بالای صفر و پس فردا بین سه درجه تا 13 درجه بالای صفر پیش بینی می شود.
این مسئول وضعیت کیفی هوای امروز و 2 روز آینده البرز را سالم عنوان کرد.
بارش ها در البرز طی سه روز گذشته آغاز شده و تا 2 روز آینده در استان ادامه دارد.
7410/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد هشدار رگبار شديد هواشناسي البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه فردا بارانی است

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از بعد از ظهر روز جمعه تا دوشنبه هفته آینده به تناوب امواجی کوتاه جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در بعضی ساعات سبب وزش باد، رگبارهای موقت باران و احتمالا رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد زورآوند امروز _ پنجشنبه سی‌ام فروردین _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، هوای استان تا اواسط روز جمعه کمی تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد (غالباً ملایم) پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: به دنبال این شرایط از عصر جمعه تا دوشنبه هفته آینده به تناوب امواجی کوتاه جو استان را تحت تأثیر گرفته، در بعضی ساعات سبب وزش باد، رگبارهای موقت باران و احتمالاً رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: احتمال این بارش‌ها در نیمه شرقی و نواحی شمالی استان و در ساعتی از بعدازظهر یکشنبه تا ظهر دوشنبه بیشتر به نظر می‌رسد.

زورآوند اضافه کرد: متوسط دمای هوا تا روز شنبه در بیشتر نقاط با روندی آرام افزایش و در روزهای یکشنبه و دوشنبه کاهش پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته قصرشیرین و سومار با بیشینه دمای ۳۳ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و سنقر با دمای دو درجه سانتی‌گراد سردترین نقطه استان بوده، طی این مدت دمای هوا در شهر کرمانشاه بین پنج و ۲۳ درجه سانتی‌گراد متغیر بوده است.

کد خبر 745678

دیگر خبرها

  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • پیش بینی غبار محلی و افزایش دما در البرز
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • پیش‌بینی افزایش دما در البرز
  • پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
  • آغاز بارش‌ها در استان یزد/ تداوم بارندگی‌ها تا فردا + فیلم
  • رگبار شدید باران امروز و فردا در این ۱۱ استان | وضع هوای همه شهرها تا آخر هفته
  • افزایش هشت درجه ای دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه دراصفهان ماندگار است/افزایش ۶درجه‌ای دما
  • سامانه بارشی تا چهارشنبه در اصفهان ماندگار است / افزایش ۶ درجه‌ای