Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: هم اکنون تردد در جاده های استان همدان روان است و با توجه به بارش برف و کولاک همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان الزامی است.

 وی با بیان اینکه بیشتر بارش های برف و کولاک مربوط به جنوب استان است افزود: در جاده ملایر به همدان و ملایر به اراک بستن زنجیر چرخ  با توجه به لغزندگی جاده الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان همدان گفت:در گردنده های همه کسی، آورزمان، اسدآباد ، سوباشی و آوج هم بارش برف ادامه دارد و در این مسیر ها هم بستن زنجیر چرخ لازم است.

سرهنگ عزیزی همچنین از افزایش تصادفات جاده‌ای به خاطر لغزندگی جاده‌ها بر اثر بارش باران، برف و کولاک خبر داد و گفت: در شبانه روز گذشته ۹۰ مورد تصادف در استان داشته ایم که ۱۵ مورد آن جرحی و بقیه خسارتی بوده اند.

 وی اظهار داشت: در این تصادفات ۳۲ نفر مجروح شدند که در پایگاه‌های امداد جاده‌ای مداوا و برخی به بیمارستان‌ها انتقال داده شدند.

انتهای پیام/ا

بستن زنجیر چرخ در جاده های استان همدان الزامی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برف و کولاک جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان زرین دشت گفت:   با توجه به احتمال سقوط خودرو  در این مسیر خواهشمند است رانندگان خودروها از تردد در  این مسیر خودداری و در صورت اضطرار با احتیاط،  تردد کنند.

همچنین تردد هر گونه خودرو سنگین از این مسیر به خصوص خودرو‌های کشنده به دلیل احتمال رانش و گیر افتادن در جاده تا ۲۴ ساعته آینده ممنوع است.

دیگر خبرها

  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • اطلاعیه مسدودشدن چند محور کرمان
  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • تردد روان و عادی در جاده چالوس
  • تردد روان در جاده های فارس
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • لزوم پرهیز از سفر‌های غیرضروری به جنوب استان کرمان