Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@05:02:19 GMT

3هزار و 700 مسافر درشهرضا اسکان یافتند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۱۹۲۰

3هزار و 700 مسافر درشهرضا اسکان یافتند

اصفهان- ایرنا- معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان شهرضا گفت: در پی بارندگی های شب گذشته در شهرضا ، 3هزار و700 نفر مسافر در 6 سالن ورزشی، ساختمان هلال احمر و 500 کلاس درس اسکان یافتند.

محمد حسین داراب روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در برخی تقاطع ها و زیرگذر های جاده ای مشکل آبگرفتگی به وجود آمده که ادارت مرتبط در صدد رفع آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان شهرضا اظهار داشت: در سطح روستاها و شهر شهرضا مشکل خاصی وجود ندارد.
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان شهرضا نیز گفت: 300 نفر شامل80 خانوار در اماکن این جمعیت اسکان یافتند.
سید حسام الدین سجادی افزود: در 10 موقعیت محلی و شهری آبگرفتگی اتفاق افتاد که نیروهای امدادی در قالب 5 تیم عملیاتی به رفع آن پرداختند.
رییس جمعیت هلال احمر شهرضا تعداد حادثه دیدگان شب گذشته شهرضا را 40 نفر اعلام کرد و افزود: حوادث شب گذشته هیچ مصدومی نداشت.

*** جاده شهرضا به دهاقان مسدود شد
در پی بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته مسیر ورودی شهرضا به سمت دهاقان مسدود شد.
به گزارش ایرنا حجم زیادی آب زیرپل زیرگذر جاده شهرضا به دهاقان جمع شده و موجب مسدودی این محور شده است.
حجم آب در پل زیرگذر به حدی است که امکان تردد خودروها وجود ندارد و این جاده مسدود شده است.
هم اینک نیروهای خدمات رسال در حال تخلیه آب از این محور هستند و تردد از سمت شهرضا به سمت دهاقان از جاده های فرعی انجام می شود.
شهرستان شهرضا با جمعیتی حدود 160هزارنفر در 70 کیلومتری جنوب اصفهان قراردارد.
7144/ 7150

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مسافر اسكان شهرضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن گفت: بدون اطلاع قبلی از طریق مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی و با هماهنگی‌های صورت گرفته با شورای مدیریت بحران با تماس به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید سید احمد موسوی شهرستان بردسکن مبنی بر وقوع یک فقره تصادف بین دو دستگاه خودروی سواری در کیلومتر ۵ محور بردسکن به انابد سه راهی روستای حطیطه بلافاصله دو تیم از این پایگاه در قالب یک دستگاه آمبولانس و خودروی امداد و نجات به محل اعزام و اقدامات لازم را انجام دادند.

حسن جوان افزود: در اجرای این مانور تیم امداد و نجات جاده‌ای این پایگاه در اسرع وقت در محل حادثه حضور و نسبت به رها سازی مجروحان این حادثه فرضی اقدام کردند.

وی هدف از اجرای این مانور را آمادگی نیرو‌های پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید سید احمد موسوی در مواقع حوادث جاده‌ای اعلام کرد.

درحاشیه این مانور علی سروری دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بردسکن با تقدیر از مدیریت جمعیت هلال احمر شهرستان مبنی بر برگزاری این مانور فرضی از حضور به موقع نیرو‌های پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید موسوی در رسیدن به سر صحنه تصادف قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • جوان ۲۰ ساله در اصفهان در استخر کشاورزی غرق شد
  • یک حادثه ترافیکی و یک غرق شدگی با یک فوتی و شش مصدوم
  • واژگونی ۴۰۵ در جاده شهرضا - دهاقان ۶ مصدوم داشت
  • ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد
  • ایجاد ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار متأثر از سیل و آبگرفتگی 
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور | ۴۳ مسافر نجات یافتند | اعزام ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات | ببینید
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند