Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به دلیل شرایط ناپایدار جوی در اکثر شهرهای کشور، تا پایان این هفته مسافرانی که بلیت خود را کنسل کنند مشمول پرداخت جریمه به شرکت هواپیمایی نمی‌شوند.

 علی عابدزاده اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی حاکم بر بسیاری از استان‌های کشور و به منظور همراهی با مسافران که قصد لغو سفر و کنسلی پرواز خود را دارند از شرکت‌های هواپیمایی خواست تا هرگونه درخواست کنسلی بلیت از طرف مسافرانهوایی را بدون اخذ جریمه انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه شرکت‌های هواپیمایی با عدم دریافت جریمه کنسلی بلیت پروازهای داخلی موافقت کرده‌اند گفت: این موضوع مشمول بلیت‌هایی می‌شود که تاریخ پرواز آنها تا پایان هفته جاری است.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000DBz برچسب ها: سازمان هواپیمای کشوری ، کنسل شدن پرواز ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سازمان هواپیمای کشوری کنسل شدن پرواز بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب

 مهدی خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب و افزایش ظرفیت مسافر، پرواز های فوق العاده در مسیر تهران زاهدان تهران در روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و پنجشنبه و در مسیر مشهد زاهدان مشهد در روز پنج شنبه هفته جاری برقرار شد.

وی اشاره کرد؛ رزرو بلیط این پروازها با نرخ مصوب بر روی سایت های معتبر فروش در دسترس می باشد و مسافرین گرامی می توانند مستقیما سایت فروش یا از آژانس های هواپیمایی بلیط تهیه نمایند.

 تاکنون ظریف این پروازها تکمیل نشده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت
  • حذف واسطه‌های فروش بلیت هواپیما؟
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند
  • مشتری جت های شخصی در ایران چه کسانی هستند؟ | ۲۵۰ هواپیمای شخصی در ایران
  • اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره خرید جت شخصی