Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن ارگی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: باتوجه به شدت بارش باران و برف در جاده های کوهستانی مهدیشهر، احتمال ریزش کوه و مسدود شدن جاده ها وجود دارد، امروز در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان ممنوعیت تردد در برخی از جاده های روستایی اعلام شد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال وقوع رانش زمین به دلیل جاری شدن سیلاب ها، تمامی نیروهای امداد و نجات و خدمات رسان و همچنین شرکت آب منطقه ای و شرکت آب و فاضلاب روستایی و شهری استان در آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارگی اضافه کرد: مسافران و گردشگران از تردد در محورهای برف گیر شهرستان مهدیشهر خودداری کنند و با وجود فراهم بودن امکانات امداد و نجات، هشدارها جدی گرفته شود.
فرماندار مهدیشهر گفت: اکنون تمام جاده های شهری و روستایی شهرستان مهدیشهر لغزنده است و هموطنان برای تردد در محور شهمیرزاد- کیاسر زنجیرچرخ، مواد غذایی و لباس گرم به همراه داشته باشند.
به گزارش ایرنا، بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی و تصاویر ماهواره ای، طی 48 ساعت آینده در غالب نقاط استان بارش باران، رگبار و رعد و برق و در برخی ساعات وزش باد شدید و نیز تگرگ و در نواحی سردسیر و کوهستانی برف پیش بینی می شود.
در استان سمنان هشت هزار و 612 کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد و حدود 150 دوربین ثابت و سیار نظارتی و ثبت تخلف در محورهای مواصلاتی استان سمنان فعال است.
شهرستان مهدیشهر بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد و در 25 کیلومتری مرکز استان قرار دارد.
7339/6103
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امداد و نجات بارش باران دوربین شرکت آب و فاضلاب محورهای مواصلاتی استان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهندس ابوالحسینی در پانزدهمین نشست کارگروه کاهش تصادفات جاده‌ای استان افزود: بر اساس مصوبه شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی جاده‌های استان از ظهر امروز پنج شنبه ساعت ۱۲ تا پایان روز دوشنبه ۱۳ فروردین تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی شهرستان‌های تفت و مهریز ممنوع شد. جانشین رئیس ستاد تسهیلات نوروزی استان یزد با توجه به افزایش تردد مسافرت‌های نوروزی افزود: نظر به اینکه بیشترین افزایش سرعت متوسط را در محور‌های تفت و مهریز داشتیم، فرمانداران با هماهنگی پلیس راهور استان طرح کنترل سرعت را جهت اعمال قانون و کاهش سرعت اعمال کنند. پانزدهمین نشست کارگروه کاهش تصادفات جاده‌ای استان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جانشین رئیس ستاد تسهیلات نوروزی استان و با حضور سایر اعضا در محل دفتر معاونت عمرانی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تردد موتور سیکلت در مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد
  • تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد
  • تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت های ترافیکی جاده ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • مهمترین کانون برای جهش تولید روستاها هستند
  • تردد کامیون و تریلی در جاده‌های اصلی استان ممنوع
  • تردد کامیون و تریلی در جاده های اصلی استان ممنوع
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • سیل در روستاهای مهدیشهر