Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@00:22:37 GMT

3هزار و 700 مسافر درشهرضا اسکان یافتند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۲۰۰۴

3هزار و 700 مسافر درشهرضا اسکان یافتند

محمد حسین داراب روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در برخی تقاطع ها و زیرگذر های جاده ای مشکل آبگرفتگی به وجود آمده که ادارت مرتبط در صدد رفع آن هستند.
معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان شهرضا اظهار داشت: در سطح روستاها و شهر شهرضا مشکل خاصی وجود ندارد.
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان شهرضا نیز گفت: 300 نفر شامل80 خانوار در اماکن این جمعیت اسکان یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید حسام الدین سجادی افزود: در 10 موقعیت محلی و شهری آبگرفتگی اتفاق افتاد که نیروهای امدادی در قالب 5 تیم عملیاتی به رفع آن پرداختند.
رییس جمعیت هلال احمر شهرضا تعداد حادثه دیدگان شب گذشته شهرضا را 40 نفر اعلام کرد و افزود: حوادث شب گذشته هیچ مصدومی نداشت.

*** جاده شهرضا به دهاقان مسدود شد
در پی بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته مسیر ورودی شهرضا به سمت دهاقان مسدود شد.
به گزارش ایرنا حجم زیادی آب زیرپل زیرگذر جاده شهرضا به دهاقان جمع شده و موجب مسدودی این محور شده است.
حجم آب در پل زیرگذر به حدی است که امکان تردد خودروها وجود ندارد و این جاده مسدود شده است.
هم اینک نیروهای خدمات رسال در حال تخلیه آب از این محور هستند و تردد از سمت شهرضا به سمت دهاقان از جاده های فرعی انجام می شود.
شهرستان شهرضا با جمعیتی حدود 160هزارنفر در 70 کیلومتری جنوب اصفهان قراردارد.
7144/ 7150
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اصفهان جمعیت هلال احمر فرماندار شهرستان معاون سیاسی امنیتی شهرضا 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد/ اسکان ۶۱ مسافر در معمولان

محمد ناظری گفت: راه ارتباطی محور پلدختر به خرم‌آباد در کیلومتر ۱۰ پیچ افرینه محدوده گاوزرده به‌دلیل ریزش کوه مسدود شده‌است و راهداران در حال بازگشایی این محور هستند.

او اضافه کرد: خط انتقال مجتمع کوثر و آب شرب ۴۳ روستای معمولان بر اثر شدت بارش‌های اخیر قطع شده بود که آب شرب این روستا‌ها با حضور اکیپ‌های آب‌وفاضلاب وصل شده‌است.

 سرپرست فرمانداری معمولان یادآور شد: برق ۳۸ روستای این شهرستان با تلاش اکیپ‌های شرکت توزیع برق وصل شده‌است و فقط برق روستای سرمر به‌دلیل انفجار ترانس قطع است.

او بیان کرد: راه ارتباطی روستای سرمر زیودار معمولان به‌دلیل ریزش سنگ مسدود شده‌است و امکان اعزام اکیپ‌های اداره برق به این منطقه وجود ندارد.

ناظری گفت: راه ارتباطی ۱۱ روستای پلدختر با بارش‌های سیل‌آسا مسدود شد که راه سه محور تا غروب امروز بازگشایی شد و راه هشت روستا همچنان مسدود است.

سرپرست فرمانداری معمولان با اشاره به مشکل آنتن‌دهی تعداد زیادی از روستا‌های این شهرستان بر اثر قطع دکل مخابراتی جلگه خلج، خاطرنشان کرد: مشکل مخابراتی این روستا‌ها تا ظهر امروز رفع شد.

او با بیان اینکه جاده بین مزارع بخش مرکزی و افرینه معمولان دچار خسارت جدی شده‌است، بیان کرد: یک عدد موتور تلمبه در افرینه به‌دلیل سیلاب مفقود و به سه عدد دیگر خسارت جدی وارد شده‌است.

ناظری گفت: مسافران نوروزی به‌دلیل مسدودشدن محور معمولان- پلدختر به خرم‌آباد در ۴۵ اتاق که پیش از بارش‌ها در نظر گرفته شده بود اسکان یافتند.

سرپرست فرمانداری معمولان اضافه کرد: ۱۰ خانوار با ۴۳ نفر جمعیت در ۵ فروردین و پنج خانوار با ۱۸ نفر جمعیت در شش فروردین در مدارس افرینه و شهر معمولان اسکان داده شده‌اند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اقتصاد موفق با مشارکت همه اقشار امکان‌پذیر است
  • ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان یافتند
  • ۱۰۸ هزار مسافر نوروزی در کرمانشاه اسکان یافتند
  • ۸۷ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان یافتند
  • ۱۹۶ مسافر نوروزی در قم اسکان یافتند
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد/ اسکان ۶۱ مسافر در معمولان
  • اسکان اضطراری ۲۰ مسافر در چهارمحال و بختیاری
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد/اسکان ۶۱ مسافر در معمولان
  • ۲ هزار و ۶۶۸ مسافر نوروزی در مدارس میامی اسکان یافتند
  • ۲۳ هزار مسافر نوروزی در مدارس استان سمنان اسکان یافتند