Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-25@23:02:14 GMT

تعطیلی ۴۸ساعته واحدهای صنفی در شمال تهران

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۲۰۱۴

​معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: به واحدهای صنفی شمال تهران ابلاغ کردیم به مدت ۴۸ ساعت تعطیل شوند.

 سرهنگ تقی افرند معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اعلام کرد: به مدت ۴۸ ساعت به متصدیان واحدهای صنفی واقع در دربند، درکه، فشم، لواسان، فرحزاد، کن و سولقان ابلاغ شد که با توجه به شرایط جوی حاکم بر کشور و احتمال وقوع سیلاب و آب گرفتگی در محل‌های یاد شده و به منظور حفظ جان و مال خود و شهروندان محترم، نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین به متصدیان واحدهای صنفی واقع در این مناطق ابلاغ شده است که از هرگونه ارائه خدمات به مشتریان خودداری نمایند.

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: همچنین از همشهریان محترم نیز تقاضا می‌شود برای حفظ جان خود و خانواده‌های خود از حضور در محل‌های مذکور جدا خودداری و اجتناب نمایند.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000DC5 برچسب ها: سیل ، پلیس ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سیل پلیس بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • نظر دولت در مورد روز تعطیلی جدید/ معاون رئیسی: پنجشنبه‌ها عملا تعطیل است، نمی‌دانم چه شده که عده‌ای می‌گویند شنبه تعطیل باشد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • تهران بزرگ‌تر شد
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است