Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در بازدید از کمپ‌های اسکان مهمانان نوروزی اظهار داشت: به دنبال شرایط جوی در استان بوشهر و بارش باران تلاش گسترده‌ای برای انتقال مهمانان نوروزی به اماکن امن صورت گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به نگرانی‌هایی که در فضای ملی در رابطه با بارش باران، سیل و رانش زمین وجود داشت با پیگیری‌های صورت گرفته تلاش شد تا مسافران و مهمانان دچار خسارت نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه امام جمعه و مصلی باید نماد خدمت به مردم باشد و این نگاه مقام معظم رهبری است افزود: تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی از مهمانان نوروزی با توجه به شرایط جوی پیش‌بینی و الزامات لازم انجام گرفت.

وی بیان کرد: همه مراکز سرپوشیده از جمله مصلی‌های جمعه، مساجد، اماکن مقدسه، سالن‌های ورزشی و مراکز آموزشی برای پذیرایی از مسافران عزیز نوروزی باز شدند و زمینه اسکان این افراد فراهم شد.

آیت‌الله صفایی بوشهری تصریح کرد: امیدواریم تلاش‌های صورت گرفته مورد رضایت مسافران نوروزی و گردشگران قرار گیرد و خاطره خوشی از سفر به استان بوشهر برای آنها بماند.

کد خبر 4575961

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه بوشهر بوشهر مسافران نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ظهر چهارشنبه به همراه امام جمعه و فرماندار شهرستان عسلویه و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در بدو ورود به شهرستان عسلویه در محل گلزار شهدای گمنام شهر بیدخون حضور یافتند و به مقام شامخ شهدای گرانقدر ادای احترام کردند.

معاونین استاندار و مدیران کل هم اکنون در مصلای نماز جمعه عسلویه آماده ارائه خدمات و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان و درخواست‌های شهروندان شهرستان عسلویه هستند.

کد خبر 6087906

دیگر خبرها

  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است
  • فلسفه ظرفیتی در اختیار قرار می‌دهد که از نگاه انحصارگرا خارج شویم
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت منصوب شد
  • امنیت مراکز هسته‌ای به صورت کامل برقرار است/ هیچ چالشی نداریم