Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-29@09:36:35 GMT

دستور امام جمعه بوشهر برای اسکان مسافران در مساجد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۲۰۴۵

دستور امام جمعه بوشهر برای اسکان مسافران در مساجد

به گزارش ایکنا؛ بسیاری از مسافران نوروزی که گرفتار شرایط نامساعد جوی شده بودند، با دستور امام جمعه بوشهر در مساجد و مصلی‌های این شهر اسکان موقت یافتند.

آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر با صدور  پیامی اظهار کرده است: به علت شرایط خاص و وضعیت بحرانی جوی و احتمال خسارات جانی و مالی، ضمن تشکر از تلاشگران عرصه مدیریت بحران و نیروهای مردمی، از تمامی مسئولان استان تقاضا دارم جهت پیشگیری‌های لازم، آماده تلاش جهادی باشند  و از مردم عزیز هم استانی و مسافران نوروزی استدعا دارم که مراقبت‌های لازم را به عمل آورند و به هشدارهای مسؤلان توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین ضمن بازدید از محل اسکان موقت مسافران در مصلای بوشهر از بانیان و متولیان همه مراکز دینی و مردمی مانند مصلی‌های جمعه، اماکن متبرکه، مساجد و حسینیه‌ها و مراکز آموزشی درخواست کرد در خدمت به مسافران بکوشند و درب این مکان‌ها را به روی مسافران باز کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا سیل بحران بوشهر بارندگی بوشهر اسکان مسافران بوشهر صفایی بوشهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۷ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان یافتند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به تجهیز ۴۶۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در استان، گفت: بر اساس آمارها تاکنون بیش از ۸۷ هزار نفر گردشگر نوروزی در مدارس استان اسکان یافته‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمد هادی رستمیان صبح امروز در جمع مسئولان اجرایی استان بوشهر با اشاره به همکاری 27 دستگاه با ستاد هماهنگی خدمات سفر، اظهار داشت: خروج و ورود مسافر در ایام تعطیلات نوروز نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 8 تا 10 درصدی داشته است.

وی علت کاهش مسافرت در ایام نوروز را وضعیت آب و هوایی و ماه مبارک رمضان دانست و بیان کرد: تردد درون استانی در ایام نوروز افزایش یافته و بیش از 6 میلیون تردد ثبت شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر تردد 600 هزار خودرو در مبادی ورودی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در این مدت تردد بیش از 550 هزار وسیله نقلیه در مبادی خروجی استان بوشهر ثبت شده است.

رستمیان  با قدردانی از آموزش و پرورش در فراهم شدن زمینه اسکان مسافران در مدارس تصریح کرد: ستاد اسکان آموزش و پرورش استان بوشهر 460 مدرسه، 3 هزار و 500 کلاس برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی آماده کرده و تاکنون افزون بر 87 هزار مسافر در این مدارس اقامت داشته‌اند.

وی با اشاره به ایجاد 18 کمپ در سطح شهرهای استان بوشهر توسط شهرداری‌ها خاطرنشان کرد: خدمات دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر از جمله هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی، پلیس راه، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ورزش و جوانان آموزش و پرورش و شهرداری‌ها و دیگر دستگاه‌ها قابل تقدیر و سپاس است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر از فراهم شدن سالن‌های سرپوشیده و مساجد و حسینیه‌ها برای اسکان مسافران در شرایط نامساعد جوی خبر داد و بیان کرد: با توجه به بارش باران و وزش باد این مکان‌ها در اختیار گردشگران نوروزی قرار گرفت.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • هزینه اقامت یک شبانه‌روز در بوشهر برای گردشگران نوروزی
  • عصبانیت شدید امام جمعه شیراز: اگر نمی توانید مساجد نصیرالملک و وکیل را اداره کنید، به سبک خودم مدیریت کنم /فکر می کنید همه کاره هستید؟
  • عصبانیت شدید امام جمعه شیراز: اگر نمی‌توانید مساجد نصیرالملک و وکیل را اداره کنید، خودم مدیریت کنم
  • بیش از ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان داده شدند
  • اقامت ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • امکانات لازم برای اسکان مسافران در کمپ گردشگری شرق فراهم می‌شود
  • اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان یافتند
  • ۸۷ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان یافتند
  • اسکان ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر