Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه توصیه‌هایی رهبری راه حل مشکلات جامعه است گفت: دولت با اعطای ‌تسهیلات رونق تولید را ‌به کارخانه‌های تعطیل بازگرداند. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار نوروزی با مدیرکل و جمعی از کارکنان سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی اظهار داشت: هر سال بر اساس نیازهای کشور و جامعه، توصیه‌هایی از سوی رهبر انقلاب صورت می‌گیرد که راه حل مشکلات جامعه است و به هر اندازه که مردم و مسئولان توفیق یابند به آن عمل کنند به همان درصد نیز نتیجه می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه امسال بحث رونق تولید مطرح است و این نیازمند لوازمی است گفت: رونق تولید نیازمند یک سری مقدمات و یک سری اقدامات همزمان و یک سری اقدامات پس از تولید است که مسئولان باید آنها را فراهم و ایجاد کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر بخواهیم رونق تولید داشته باشیم ابتدا باید مقدمات آن را ایجاد کنیم که از جمله آن می‌توان به اعطای تسهیلات، رعایت حقوق کارگران و کمک به کارخانه‌های تعطیل اشاره کرد که باید مسئولان همت کرده و مقدمات آن را فراهم کنند.

عبادی با اشاره به اینکه مسئله اشتغال جوانان و همکاری‌های مستقیم روستاها در موضوعات کشاورزی و دامداری نیز باید مدنظر قرار گیرد تصریح کرد: مقام معظم رهبری در روز درختکاری ضمن اینکه درخت مثمر کاشتند توصیه کردند که از این شیوه استفاده شود چون می‌توان متناسب با آب و هوای هر منطقه درخت‌هایی را به ثمر رساند که ارزشمند هستند.

مشهد|آیت‌الله علم‌الهدی: ‌کارگزاران توصیه‌های رهبری را عمل نکردند؛ کسانی که به ایران ‌علاقه دارند جنس خارجی خریداری نکنندعمل به توصیه‌های رهبری و شعارهای انتخاباتی در دستور کار رئیس‌جمهور قرار گیردفاجعه برجام نتیجه بی‌توجهی به توصیه‌های رهبریوی ادامه داد: از جمله مسائل متأخر تولید که باید به آن توجه شود این است که نباید اجناس تولیدی بر روی دست تولید کننده بماند و متأسفانه شاهد این بوده و هستیم که گاهی به صورت قاچاق و گاهی به صورت رسمی از خارج کشور اجناسی وارد می‌شود که مشابه آن کالا در داخل تولید می‌شود بنابراین تولیدکنندگان مجبور می‌شوند تا اجناس خود را به پایین‌ترین قیمت عرضه کنند و سودش به جیب دیگران برود.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: بازاریابی، صادرات و واردات درست و همچنین دلگرمی مردم شروطی هستند که باید در تولید مدنظر قرار گیرد.

عبادی با اشاره به اینکه باید روح وقف که هدف واقف است در موقوفات لحاظ شود گفت: سازمان اوقاف به دلیل اینکه امکانات متعددی دارد می‌تواند به رونق تولید کمک کند.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراحل تولید ساعت‌های لوکس در کارخانه (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرایند تولید چاقوی حرفه‌ای سرآشپز‌ در کارخانه چینی (فیلم) مراحل تولید انبوه کلاه کاسکت موتور سیکلت در پاکستان (فیلم) مراحل تولید شلنگ در یک کارخانه کوچک پاکستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • تکلیف انتخاب روز تعطیل آخر هفته مشخص شد؟/مراقب جوسازی مافیای خودرو باشید
  • بازگشت دوباره کارخانه فروآلیاژ ازنا به چرخه تولید
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی
  • مراحل تولید ساعت‌های لوکس در کارخانه (فیلم)
  • جهش تولید با افزایش تعطیلی!
  • از تعطیلی پلی‌اکریل تا خیاطی در منزل؛ داده‌های اشتغال‌زایی گمرا‌ه‌کننده‌اند