Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مدير مرکز کنترل ترافيک شهرداري شيراز آخرين وضعيت ترافيکي خيابان‌هاي شيراز در دومين روز از بارندگي‌هاي اخير را تشريح و تاکيد کرد که با توجه به احتمال آب گرفتگي معابر، شهروندان تا حد امکان از تردد غيرضروري پرهيز کنند.

به گزارش آريا از شيراز به نقل از پايگاه اطلاع رساني شهرداري شيراز، علويان مهر اعلام کرد: تمام معابر و مسيرهاي منتهي به دروازه قرآن از سمت حافظيه، ادبيات، چهل مقام، زيباشهر مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وي افزود: با توجه به بارندگي‌ها مسير دروازه قرآن تا حدي دچار آب گرفتگي شده اما وضعيت تحت کنترل نيروهاي خدمات رسان شهرداري، پليس راهور و ساير دستگاه‌هاي خدمات رسان است.مدير مرکز کنترل ترافيک شهرداري شيراز اضافه کرد: هم‌اکنون برخي از معابر سطح شهر از جمله بلوار فرهنگ شهر، بلوار رسول اعظم، زيرگذر شهيدان شيخي، تقاطع سياحتگر، چهارراه بنفشه، مسيرها و معابر پشت آرامگاه سعدي، خيابان شهيد گرجي، راستگرد تقاطع دفاع مقدس از سمت کوي زهرا، خيابان نبي اکرم به سمت کمربندي و تقاطع سياحتگر – بنفشه دچار آب گرفتگي هستند، از اين رو از شهروندان و مسافران خواهشمنديم براي تردد از مسيرهاي جايگزين استفاده کنند.علويان‌مهر تاکيد کرد: در حال حاضر سطح آب رودخانه خشک به ويژه در ضلع جنوبي بالا آمده و آب وارد کنارگذرها شده است.مدير مرکز کنترل ترافيک شهرداري شيراز همچنين از شهروندان و مسافران خواست تا از ايستادن کنار رودخانه و پل‌هاي روي آن اکيدا خودداري کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حاشیه معابر استادیوم آزادی توقف نکنید

سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به برگزاری مراسم محفل قرآنی امام حسنی‌ها (ع) در شهر تهران و همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، امروز در ورزشگاه آزادی، پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ویژه ترافیکی جهت تسریع در رفت و آمد شهروندان به مراسم با هماهنگی سایر دستگاه‌های مرتبط در نظر گرفته است. 

سرهنگ بهرام آبادی ادامه داد: در این مراسم علاوه بر پارکینگ‌هایی که در ضلع شرق و غرب استادیوم آزادی وجود دارد پارکینگ‌های دیگر نیز در سمت‌های شمال، شرق و غرب ورزشگاه پیش بینی شده است که شهروندان بتوانند به راحتی وسیله نقلیه خود را پارک و در مراسم حضور پیدا نمایند. 

او گفت: همچنین شهروندان برای شرکت در این مراسم می‌توانند از متروی ورزشگاه آزادی نیز جهت حضور در این مراسم استفاده نمایند. 

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ به شهروندان بیان کرد: با توجه به اینکه پارکینگ‌های متعددی که در اطراف ورزشگاه پیش بینی شده است و همچنین حمل و نقل عمومی که از پارکینگ‌ها به محدوده استادیوم آزادی مهیا گردیده است لذا از شهروندان می‌خواهیم که وسیله نقلیه خود را در سطح و حاشیه معابر ورزشگاه آزادی پارک نکرده و در هنگام اتمام مراسم نیز از عجله و شتاب بپرهیزند و همکاری لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی مستقر در مراسم داشته باشند. 

سرهنگ بهرام آبادی گفت: همچنین بمنظور کاهش ترافیک در این محدوده سایر رانندگان می‌توانند از مسیر‌های جایگزین همچون آزادراه شهید فهمیده، بزرگراه شهید همت و بزرگراه شهید لشگری جهت تردد استفاده نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در تهران/ ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی در این شب‌ها
  • خوزستان بارانی می‌شود
  • افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته
  • مشارکت مردم بر پایه توجه به نظرات شهروندان است
  • در سواحل جنوبی شنا نکنید / احتمال اختلال در ترددهای دریایی وجود دارد
  • بازگشایی مسیرهای کنارگذر شیراز
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز پاک‌سازی و بازگشایی شد
  • در حاشیه معابر استادیوم آزادی توقف نکنید
  • داستان تکراری وضعیت نامناسب معابر؛ این بار در کوچه‌های کرونی