Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@00:47:40 GMT

اعزام 30 غواص به مناطق سیل زده

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۲۰۸۲

سعید علیپور در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با دستور مریم بخشی، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، دو گروه شامل ۳۰ غواص داوطلب هیأت نجات غریق و غواصی استان برای کمک‌رسانی و پیدا کردن اجساد جان باختگان سیل استان‌های گلستان، مازندران، فارس، لرستان و سایر استان‌های سیل‌زده، عازم این مناطق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: با توجه به وقوع سیل در استان‌های مازندران و گلستان و همچنین سایر استان‌ها در جنوب و غرب کشور، اداره کل ورزش و جوانان گیلان و بسیج ورزشکاران این استان با کمک پیشکسوتان، قهرمانان، هیأت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد در ورزشگاه شهید عضدی رشت اقدام به جمع‌آوری کمک‌های غیرنقدی مردم کرده‌اند.

بارش شدید باران ۲۸ و ۲۹ اسفندماه گذشته در شرق استان گلستان، باعث سرریز شدن سد گلستان واقع در ۱۵ کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه‌های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد. با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی بیش از ۳۰۰ میلیمتر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به ۱.۵ متر رسید.

سرریز آب سدهای گلستان ۲ و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.


 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان پیشکسوتان سیل مدیرکل ورزش و جوانان غواص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین، حسین درویشی امروز، ۳۰ فروردین با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع سیل در استان سیستان‌وبلوچستان ۵۴ نیروی تخصصی این جمعیت در قالب ۱۱ تیم عملیاتی از ۱۰ شهرستان استان فارس جهت امدادرسانی به این استان اعزام شدند.

وی بیان کرد: اعضای تشکیل دهنده هر یک از این تیم‌های عملیاتی ۵ نفره شامل نجاتگران متخصص سیلاب، اسکان اضطراری و تغذیه در بحران هستند که با ۱۳ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و کامیونت و تجهیزات کامل عملیاتی ائم از موتور پمپ آب، اسکان و تغذیه اضطراری عازم مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان شدند.   

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رها سازی آب سد گلستان از فردا
  • رها سازی آب فردا از سد گلستان
  • ثبت تصاویر پلنگ ایرانی این بار در شهرستان رودبار
  • اعزام آتش‌نشانان تهران به مناطق سیل زده چابهار
  • لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه / جوانان را با قهرمانان دینی وملی آشنا کنید
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • رهاسازی آب سد سفیدرود از ۲ هفته دیگر
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر تمدید شد