Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@23:01:18 GMT

سونامی در راه بوشهر است؟

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۲۱۳۶

سونامی در راه بوشهر است؟

ساعت24 - معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: سونامی در استان بوشهر شایعه است و با افرادی که چنین شایعه‌ای را منتشر کردند برخورد می‌شود.

مهرداد ستوده در خصوص شایعه سونامی در استان بوشهر گفت: موضوع سونامی کاملاً شایعه است و افرادی که چنین شایعه‌ای را منتشر کردند شناسایی و دستگیرشده‌اند.

معاون عمرانی استاندار بوشهر افزود: با توجه به تشکیل به‌موقع ستاد بحران در استان بوشهر تمامی سواحل استان بوشهر از جمعیت خالی‌شده است پیش‌بینی‌های لازم برای مقابله با هر نوع حادثه‌ای صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نیروهای امدادی و هلال‌احمر و راهداری کل استان را پوشش داده‌اند و استان در آماده‌باش کامل است.

ستوده در خصوص حضور تمامی فرمانداران شهرها افزود: مرخصی‌ها لغو شده و فرمانداران همه پای‌کار هستند، البته باید گفت تا این لحظه هیچ‌گونه تلفاتی اعلام‌نشده است.

معاون عمرانی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه بوشهر یکی از مقاصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی به شمار می‌آید ادامه داد: مسافران اخبار و اطلاعات آب‌وهوا را به‌صورت مستقیم از طریق صداوسیما و مدیریت بحران استانداری پیگیری کنند و تا زمانی که شرایط عادی نشده است در کنار سواحل و مسیر رودخانه‌ها اسکان نداشته باشند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن

ارسلان مالکی معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین در جلسه شورای مسکن استان بوشهر میزان اراضی تامین شده در استان را بیش از ۲ هزار هکتار معادل بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی عنوان کرد.

معاون وزیر راه وشهر سازی، گفت: براساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط و همچنین ۱۷ هزار متقاضی دارای ۴ شرط برای دریافت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن هستند که ثبت نام کرده اند.

مالکی با بیان اینکه دسترسی به مسکن مسئله‌ای مهم و اساسی برای مردم است، تاکید کرد: آمار‌ها حاکی از آن است که بین ۵۰ تا ۷۰ درصد درآمد خانوار‌ها صرف هزینه مسکن می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • بازدید معاون وزیر نفت از طرح بزرگ پتروشیمی بوشهر
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت