Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، دکتر حسن روحانی با قدردانی از اقدام بموقع استاندار مازندران و سایر دستگاه های اجرایی در کمک رسانی به سیلزدگان که باعث کاهش بحران ناشی از سیل در این استان شد ، گفت : باید خدمات رسانی به مسافران نوروزی هم که با حجم زیاد در مازندران حضور دارند ، انجام شود.

رئیس جمهوری تاکید کرد : به هر حال این حجم بارش ها برای مسافران نوروزی بی سابقه بوده است و باید ضمن هشدار بموقع به آنها ، خدمات مورد نیاز به این مسافران نیز ارائه شود تا دچار مشکل نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

** پرداخت بموقع خسارت ها با حذف بروکراسی

رئیس جمهوری همچنین با قدردانی از سرعت بخشی در پرداخت خسارت ها به سیلزدگان مازندران ، گفت : استان مازندران توانست با بروکراسی اداری و بانکی کار پرداخت خسارت به سیلزدگان را انجام دهد و این کار باید از سوی تمامی استانداران استان های خسارت دیده ناشی از سیل اجرایی شود.

دکتر روحانی تاکید کرد : نباید اجازه دهیم مشکلات مردم مشمول مرور زمان شود و پرداخت بموقع خسارت ها می تواند بار این خسارت ها را بر دوش مردم کاهش دهد.

رییس جمهوری همچنین اعلام کرد که هیات دولت در نشست فردا ( چهارشنبه ) نسبت به میزان پرداخت خسارت ها به سیلزدگان استان های کشور از جمله مازندران تصمیم گیری خواهد کرد.

** قدردانی معاون اول از استاندار مازندران

معاون اول رئیس جمهوری نیز در این ارتباط ویدئو کنفرانسی با اشاره به سفرش به استان مازندران ، گفت که با تلاش شورای هماهنگی مدیریت بحران به ریاست استاندار و حضور میدانی مدیریت ارشد در منطقه و همراهی با خسارت دیدگان ، این استان را از بحران خارج شد.

اسحاق جهانگیری افزود : کار در مازندران برای سیل زدگان بخوبی و بموقع انجام شد و این کار توانست از بحران بیشتر جلوگیری کند.

استاندار مازندران هم در این نشست ویدیو کنفرانسی با اعلام خروج استان از بحران اولیه سیل ، گفت : در مجموع به این استان یک هزار و 300 میلیارد تومان خسارت وارد شد و کار پرداخت غرامت در قالب معیشتی و تعمیراتی در دست اجرا قرار گرفته است.

احمد حسین زادگان از رئیس جمهوری و هیات دولت خواست تا برای کمک به کشاورزان خسارت دیده نیز اعتبار مورد نیاز را تخصیص دهند.

بارش کم سابقه باران از 26 اسفند ماه سال 97 در مازندران سبب طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیلاب در مناطق مرکزی و شرقی استان شد که تبعات آن همچنان در برخی شهرستان های استان وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اسحاق جهانگیری خدمات رسانی سیل شورای هماهنگی مدیریت بحران معاون اول 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی

مس رفسنجان و نود ارومیه در کمیته تعیین وضعیت محکوم شد.

کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره سه پرونده مطروحه اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت کیوان یاراحمدی از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 313 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 11 میلیون و 940 هزار و 950 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت عقیل کعبی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 7 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 152 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پی شکایت حمید عبدالوند از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ 230 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 8 میلیون و 774 هزار و 500 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و 40 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • باغداران مبارزه به موقع با آفات درختان مرکبات را جدی بگیرند
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • وزیر نفت: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • اوجی: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟