Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نبی هزار جریبی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص سیل آق قلا اظهار کرد: اولویت اول بنده، مجمع نمایندگان استان گلستان و تمامی نیروهای امدادی مهار آب در سطح شهرستان ها و روستاهای سیل زده و هدایت آنها به سوی دریاست.

نماینده مردم گرگان و آق قلا افزود: با ایجاد چند انفجار توسط تیپ مهندسی سپاه پاسداران و تخریب بخشی از مسیر راه آهن اینچه برون، ارتفاع آب در آق قلا و روستاهای اطراف کاهش چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار امیدواری کرد: به زودی آب در تمامی مناطق فروکش کند و فاز دوم عملیات امداد رسانی شامل پاکسازی و بهسازی شهرها و روستاها آغاز شود.

هزارجریبی با اشاره به حضور نماینده ویژه رهبر معظم انقلاب، نماینده رییس جمهور و نماینده رییس قوه قضاییه و وزرای مختلف، روسای سازمان ها و ارگان ها، فرماندهان نظامی و انتظامی، سپاه، بسیج و ارتش و هلال احمر در منطقه گفت: از تمامی عوامل کمک رسان مردمی و دستگاه های مختلف و همچنین حضور ورزشکاران، بازیگران و شخصیت های حقیقی و حقوقی که علاوه بر امدادرسانی باعث دلگرمی مردم سیل زده شده اند، تقدیر و تشکر می کنم.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در پاسخ به سوالی مبنی بر نظرش در خصوص برکناری استاندار و جایگزین احتمالی وی هم گفت: استاندار با وجود اطلاع از سیل و در حساس ترین شرائط استان را ترک کرد و عدم حضورش در منطقه، تصمیم گیری و امداد رسانی به مردم را مختل کرد.

وی ادامه داد: بنده از قبل هم با انتصاب ایشان مخالف بودم و نظرم بر انتخاب یک استاندار بومی بود ولی به انتخاب همکاران خود احترام گذاشتم.

هزارجریبی تصریح کرد: به عنوان دبیر مجمع نمایندگان استان تمام تلاش خود را برای انتخاب یک استاندار بومی کارآمد بکار خواهم بست.

وی همچنین به مردم اطمینان داد با دستور رییس قوه قضاییه و رییس بازرسی کشور با عوامل مقصر این حادثه در هر منصب و جایگاهی برخورد خواهد شد.

وی از مردم خواست همچون گذشته اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند و افزود: با توجه به حادثه فوق اینجانب امسال عید ندارم و تا عادی شدن اوضاع در آق قلا خواهم ماند.

کد خبر 4575973

منبع: مهر

کلیدواژه: آق قلا سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، حدادیان رییس آتش نشانی بم آتش‌سوزی سردخانه نگهداری خرما بعد ازگذشت ۱۰ساعت مهار شد.

وی گفت:در این آتش سوزی بیش از ۸۰کامیون خرما در آتش سوخت و هم اکنون کار لکه گیری اتش'توسط آتش نشانان ادامه دارد.

رییس آتش نشانی بم افزود: علت آتش سوزی در حال برسی است.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود
  • برای ورود مردم به اقتصاد راه پیدا کنید