Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@11:58:33 GMT

اسکان افزون بر 184 هزار نفر روز مسافر در مدارس گیلان

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۲۲۰۴

اسکان افزون بر 184 هزار نفر روز مسافر در مدارس گیلان

رشت - ایرنا - از ابتدای اسکان مسافران فرهنگی کشور در مدارس گیلان تا ساعت 12 شامگاه پنجم فروردین، 184 هزار و 374 نفر روز مسافر در واحدهای آموزشی و مراکز رفاهی استان اسکان شده اند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان گیلان روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این تعداد از آغاز پذیرش در تاریخ بیست و هشتم اسفند ماه گذشته تا ساعت 12 شامگاه پنجم فروردین در مدارس و مراکز رفاهی اسکان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد یزدانی بیان داشت: در این مدت، 17 هزار و 72 خانواده فرهنگی به تعداد 61 هزار و 458 نفر در واحدهای آموزشی و مراکز رفاهی استان پذیرش و اسکان داده شدند.
11 مرکز رفاهی و خانه معلم، 148 مورد اتاق و سوئیت ، 340 واحد آموزشی با بیش از دو هزار و 700 کلاس از سوی آموزش و پرورش گیلان برای اسکان مسافران نوروزی آماده است.
پذیرش مسافران فرهنگی در مدارس گیلان تا 12 فروردین ادامه دارد. نوروز سال 1397 ، 36 هزار و 312 خانوار به تعداد 130 هزار و 724 نفر از خدمات مراکز تحت پوشش ستاد اسکان آموزش و پرورش استان بهره مند شدند.
7286/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش و پرورش اسكان گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس فارس میزبان بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر نوروزی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، قائم مقام ستاد اسکان در فارس گفت: از ۲۴ اسفند پارسال تا دهم فروردین ، ۶۶۵ هزار و ۵۱۷ خانوار وارد استان فارس شده و در اقامتگاه‌ها اسکان داده شده اند.
علوی افزود: این میزان مسافر برابر با یک میلیون و ۸۰۶ هزار و ۸۶ نفر شب هستند که در مدارس آموزش و پرورش و مهمان سرا‌ها اسکان یافته اند.
وی افزود: ۱۰ هزار کلاس درس در استان فارس برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده و ۵۶ پایگاه در شهرستان‌ها و ۶ پایگاه هم در شیراز در حال خدمت رسانی به مسافران هستند.
قائم مقام ستاد اسکان در فارس گفت: مدارس و مهمانسرا‌های اداره کل آموزش و پرورش فارس، تا پایان تعطیلات نوروزی پذیرای مسافران است.

دیگر خبرها

  • مدارس فارس، میزبان بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر نوروزی
  • مدارس فارس میزبان بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر نوروزی
  • بیش از ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان داده شدند
  •  اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • اقامت ۱۱۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • اسکان ۳۲ هزار و ۲۶۹ مسافر نوروزی در مدارس لرستان
  • اسکان ۱۷ هزار مسافر در مدارس و مراکز اقامتی فرهنگیان پایتخت
  • اسکان ۱۰۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • اسکان بیش از ۱۵ هزار مسافر نوروزی در مدارس کردستان
  • اسکان بیش از ۳۲۰ هزار مسافر نوروزی در مراکز آموزشی اصفهان