Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، در اطلاعیه شماره ۲ هواشناسی این استان آمده است:

بررسی آخرین نقشه های پیش یابی و شرایط محلی، نشان دهنده ی ورود و فعالیت امواج ناپایدار جوی از فردا چهارشنبه مورخ ۹۸.۰۱.۰۷ در سطح استان است که تا روز جمعه به طور متناوب در برخی ساعات سبب بارش پراکنده باران و برف به همراه وزش باد گاها شدید، رعد وبرق (در نقاط مستعد استان) و مه گرفتگی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همچنین با ورود سامانه بارشی فعالی از اواخر وقت روز شنبه، بر شدت و گستره ی بارندگی ها در استان افزوده خواهد شد. اطلاع تکمیلی در مورد نحوه فعالیت این سامانه بارشی متعاقبا اعلام خواهد شد .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هواشناسی بارش بارندگی هواشناسی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،براساس هشدار جوی سطح نارنجی هواشناسی مازندران سامانه بارشی تا اواخر وقت سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه امسال مهمان آسمان مازندران است.منطقه اثر این سامانه بارشی امشب در ارتفاعات و سه‌شنبه در کل استان است. طی این مدت شاهد بارش باران (در ارتفاعات بالای ۲۵۰۰ متر با بارش برف) ، وزش باد نسبتاً شدید، کاهش دما، احتمال رعدوبرق و تگرگ هستیم که بارش در ارتفاعات از مقدار و شدت بیشتری برخوردار است.حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران  اظهار کرد: تمرکز این سامانه بارشی بر مناطق غربی و مرکزی استان مازندران است.   وی افزود: بیشترین اثرگذاری این سامانه سرد بارشی در آلاشت، هزارجریب، جویبار، فریدونکنار، گلوگاه، نکا، بابل، بابلسر، ایزدشهر، بلده، سوادکوه، تنکابن، چالوس، دلیر، رامسر، رینه، عباس‌آباد، کجور، آمل، کلاردشت، محمودآباد، نور و نوشهر پیش‌بینی شده است.   مدیرکل مدیریت بحران مازندران با هشدار احتمال طغیان و بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه‌ها در سراسر استان به‌ویژه مناطق غربی مازندران، خاطرنشان کرد: لازم است مردم و مسافران از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مناطق سیل‌خیز استان تا اواخر امروز پرهیز کنند.محمدی یادآور شد: طوفان، رعدوبرق و تگرگ بیشتر ارتفاعات دلیر، رینه، سیاه‌بیشه، کیاسر را دربرمی‌گیرد.وی با اشاره به لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در تردد محورهای کوهستانی، گفت: باتوجه به فعالیت این سامانه بارشی، عدم استقرار در مناطق مرتفع، پرهیز از فعالیت‌های کوه‌نوردی،خودداری از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع و مقاوم‌سازی پوشش خزانه‌های برنج ضروری است.

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • بارش‌ها در میبد و جاده چادرملوی اردکان +فیلم و عکس
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران