Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@00:56:56 GMT

ادامه انسداد محور کندوان

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۲۲۹۸

علیرضا قدمی امروز در شهرستان ساری، اظهار کرد: محور کندوان از شب گذشته مسدود شده که همچنان این انسداد تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

وی با اشاره به بارش برف و باران و لغزنده بودن محورهای مازندران، افزود: باتوجه به بارش‌ها احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمن در محورهای مازندران وجود دارد که لازم است مسافران و رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد عادی و روان در محور کیاسر جریان دارد، اضافه کرد: تردد تمامی خودروها در محورهای هراز و سوادکوه به‌صورت پرحجم است.

این مسؤول تصریح کرد: باتوجه به شرایطی که درحال حاضر توصیه ما به رانندگان پرهیز از سفرهای غیرضروری و رعایت سرعت مطمئنه است.

قدمی درباره اجرای محدودیت‌های ترافیکی نوروزی در محورهای مازندران، اظهار کرد: تردد تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان ممنوع است.

وی اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 تا دو بامداد روز بعد روزهای پنج‌شنبه هشتم فروردین و یک‌شنبه 11 فروردین ماه امسال از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای فوق تا ساعت دو بامداد روز بعد، از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج_چالوس از ساعت 12 تا دو بامداد روزهای جمعه نهم ، پنج‌شنبه 15، جمعه 16و شنبه 17 فروردین ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای فوق تا ساعت دو بامداد روز بعد، از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

این مسؤول به ممنوع بودن تردد انواع تریلی کماکان از محور هراز اشاره کرد و افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت 12 ظهر پنج‌شنبه هشتم تا ساعت دو بامداد روز شنبه 10 و همچنین از ساعت 12 شهر یک‌شنبه 11 تا ساعت 22 روز شنبه 17 فروردین ماه امسال از رودهن به سمت آمل ممنوع خواهد بود.

قدمی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16روزهای جمعه 9، پنج‌شنبه 15 و جمعه فروردین ماه تا ساعت دو بامداد روز بعد، از رودهن به سمت آب‌اسک ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انوع وسایل نقلیه از ساعت 14 روزهای فوق تا ساعت دو بامداد روز بعد، از آب‌اسک تا رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی بیان کرد: تردد انواع تریلرها از ساعت 8 تا 24 هشتم فروردین ماه سال 98 از محور سوادکوه «مسیر جنوب به شمال تهران _فیروزکوه _قائم‌شهر و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای 15 و 16 فروردین ماه سال 98 از محور سوادکوه « از مسیر شمال به جنوب محور قائم‌شهر_فیروزکوه _تهران ممنوع است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بارش برف و باران پلیس راه وسایل نقلیه بارش برف و باران پلیس راه رئیس پلیس راه وسایل نقلیه کندوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عمده انواع میوه و سبزی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۲۷ فروردین تا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

بازار میوه

قیمت انواع میوه‌های تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر نیز به شرح زیر است.

هر کیلو نارنگی ۲۰ تا ۶۴.۸۰۰، سیب زرد ۴۰ تا ۶۹.۸۰۰، سیب قرمز ۳۰ تا ۵۹.۸۰۰، لیمو شیرین ۵۹.۸۰۰، کیوی ۸۹ تا ۹۸، توت فرنگی ۱۷۹ تا ۱۹۸، به ۵۹.۸۰۰ و پرتقال ۲۵ تا ۳۵ است.

در بازار میوه‌های نوبرانه هر نیم کیلو چاقاله بادام ۱۴۹ تا ۱۹۰ و گوجه سبز ۳۵۰ هزار تومان است.

در بازار میوه‌های آبدار هر کیلو هندوانه بین ۱۰ تا ۲۰، طالبی ۳۹، دستنبو ۲۳.۸۰۰، ملون ۲۵ تا ۳۴.۸۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

در بازار میوه‌های وارداتی هم موز هر کیلو ۷۸.۸۰۰ تا ۸۴.۸۰۰ تومان، هر دانه نارگیل بین ۵۰ تا ۷۵، آناناس ۲۵۰، هر بسته ۲۰۰ گرمی بلوبری ۲۴۰، هر عدد آوا کادو ۱۴۰، کیوانا ۵۵، دراگون ۲۴۰، هر بسته فیسالیس ۵۰ و هر عدد انبه استوایی ۳۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

بازار سبزی‌جات

در ادامه قیمت انواع میوه‌های تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر می‌آید.

هر کیلو گوجه فرنگی ۱۹.۸۰۰، هویج ۱۳.۸۰۰، کاهو ۲۹.۸۰۰، کدو ۲۲.۸۰۰، کلم پیچ ۱۵.۸۰۰، کلم بروکلی ۸۸، خیار ۲۶.۸۰۰ تا ۲۹.۸۰۰، باقالا کاشان ۳۸، لیمو ترش ۴۹ تا ۱۱۵ و سیر تازه ۱۹۰ هزار تومان تعیین شده است. همچنین هر بسته گوجه گیلاسی ۵۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

سیب زمینی در این بازار هر کیلو ۲۲.۸۰۰، پیاز شیری (سفید) ۲۹.۸۰۰ و پیاز زرد ۳۵.۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است؛ انواع میوه ۴۲ درصد و سبزیجات ۲۹ درصد ارزان‌تر در میادین و بازار‌های میوه و تره بار به فروش رسید. همچنین مواد پروتئینی ۶۴ درصد، غلات ۱۲ درصد، مرغ ۸ درصد، تخم مرغ ۱۸ درصد، قند ۱۸ درصد، شکر ۲۴ درصد و حبوبات ۱۶ درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.

در ادامه جدول قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران قابل مشاهده است.

منبع: مهر

tags # میوه سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی در بیست و نهمین روز فروردین
  • رژه یگان‌هایِ مستقر در استان کرمان، فردا همزمان باروز ارتش
  • قیمت عمده انواع میوه و سبزی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • ثبت بیش از ۵۵۹ هزار تردد بین استان مازندران و استان‌های مجاور