Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-16@11:29:43 GMT

مردم هشدارهای ایمنی را جدی بگیرند

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۲۴۰۱

مردم هشدارهای ایمنی را جدی بگیرند

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، حمید بعیدی نژاد در صفحه اینستاگرام خود نوشت: نقشه‌های هواشناسی جهانی، ایران را کماکان در دو هفته آینده به عنوان پر باران ترین کشورهای دنیا اعلام می‌کنند (نواحی به رنگ بنفش تیره و همچنین زرد).

وی ضمن تسلیت به آسیب دیدگان سیل‌های اخیر و خدا قوت به مسئولینی که صادقانه در روزهای تعطیل سال نو با حضور در صحنه به کاهش آلام مردم همت می‌ورزند، ابراز امیدواری کرد: با رعایت هشدارهای ایمنی از سوی مردم بویژه خودداری از سفرهای غیر ضرور و دوری از محل جریان رودخانه‌ها و همچنین تداوم خدمت رسانی مسئولین محترم در باز کردن مسیرهای سیلاب به خارج از شهرها، آسیب‌های سیل به حداقل ممکن برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: هواشناسی سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم تشنه نقش‌آفرینی در حوزه آسیب‌های اجتماعی هستند

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، ابوالحسن صفرپور در گفتگویی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری مشهد در حوزه پیشگیری از اعتیاد، در کشور کم‌نظیر و ارزشمند است، اظهارکرد: از جمله این اقدامات، طرح «شهید مهرورزی» است که با مشارکت ظرفیت‌های مردمی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه استقبال عمومی از طرح «مهرورزی» بسیار خوب بوده، گفت: این استقبال نشان می‌دهد که بدنه مردمی، تشنه کمک و نقش‌آفرینی در حوزه آسیب‌های اجتماعی است و به دنبال این هستند که محله و شهر خود را از این آسیب‌ها پاک کنند.

دبیر کارگروه اعتیاد وزارت کشور و شورای عالی انقلاب فرهنگی، نقطه قوت طرح «مهرورزی» را ساماندهی و بهره‌گیری از ظرفیت افراد آموزش‌دیده در محلات و مساجد و مدارس دانست و افزود: این نقش‌آفرینی افراد صاحب دانش در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، بسیار حائز اهمیت است.

صفرپور با بیان این که شهرداری مشهد فهم مترقی و رو به جلویی در حوزه آسیب‌های اجتماعی دارند، تصریح کرد: به مشارکت طلبیدن مردم و تمرکز بر پیشگیری از اعتیاد، به ویژه با محوریت نوجوانان و بانوان مصادیق این فهم مترقی است.

وی گفت: البته باید توجه داشت که این موضوع، نشان از بی‌اهمیت بودن حوزه درمان و صیانت و یا عدم توجه شهرداری مشهد به این حوزه نیست ولی ضرورت امروز جامعه ما، موضوع «پیشگیری» است که شهرداری مشهد به خوبی آن را درک کرده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895822

دیگر خبرها

  • مردم تشنه نقش‌آفرینی در حوزه آسیب‌های اجتماعی هستند
  • جزئیاتی از جان باختن ۳ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان | ۳ مصدوم در منطقه عسلویه | هشدارهای سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور به مردم
  • توسعه شاخصهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در دستور کار
  • مردم خواهان نقش‌آفرینی در حوزه آسیب‌های اجتماعی هستند
  • تهران دارای بیشترین تعداد ایستگاه آتشنشانی
  • حسن روحانی: صهیونیست‌ها درس بگیرند و حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند
  • مردم میناب هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند
  • هشدارهای کم آبی باید جدی گرفته شود
  • مطالبه‌گری باید در دست جریان انقلابی باشد
  • امیرعبداللهیان از هشدارهای لازم به آمریکایی‌ها خبر داد