Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران کشور که با حضور دستگاه‌های مختلف برگزاری شد تصریح کرد: کار بزرگی در استان گلستان با توجه به سیل انجام شده است، این که یک شهر به یک معنا به زیر آب برود و یا بخش‌هایی از آن را آب بگیرد کار بسیار سخت و سنگینی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در این باره تصریح کرد: این که مردم همت بلندی دارند و همیشه داشتند و الان هم آقای جهانگیری از این مردم پرهمت این منطقه تجلیل می‌کند که علی‌»رغم همه مشکلات، با روحیه و تلاش دسته‌جمعی برای نجات شهرشان تلاش می کنند بسیار ارزشمند است. اینجا مسئولین هستند من از ارتش و سپاه می خواهم که برای تخلیه و کار مهندسی که هردو توانمندی بسیار خوبی دارند اقدام کنند و بقیه دستگاه‌ها هم باید در این زمینه امکانات خود را بیاورند و سریعتر آب ازشهرها تخلیه شود.

روحانی با تاکید بر اینکه قدم اول تخلیه آب از شهرها است، بیان داشت:  از آقای رحمانی فضلی وزیر کشور تشکر می‌کنم که در این چند روز در استان گلستان ماندند و کارها را به صورت مستمر دنبال می‌کند. با اینکه می‌دانستم استان های دیگر هم مشکل دارد و ایشان باید به آنها هم رسیدگی کند تأکید کردم که وی در استان گلستان بخاطر شرایط ویژه‌ای که دارد بماند.

رئیس جمهور با تشکر از  پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: از سپاه و ارتش هم تشکر می‌کنم و ان‌شالله تلاش‌شان مضاعف شود برای اینکه مردم با خیال راحت بتوانند به خانه های خود برگردند و خانه های خود را ترمیم و تعمیرکنند.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای ارتش و سپاه همیشه برای صیانت از کشور کنار مردم هستند (فیلم)



منبع:پاد

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استقبال رسمی نخست وزیر الجزایر از رئیسی / علت سفر چه بود؟ (فیلم) سؤال خبرنگار صداوسیما از حسن روحانی رییس جمهوری پیشین ، درباره وظیفه کارگزاران نظام (فیلم) درخواست بغض‌آلود رئیس بیمارستان گاندی (فیلم)

دیگر خبرها

  • فریاد سلماسی ها، سپاه پاسداران تشکر، تشکر 
  • قدردانی مردم تکاب از پاسخ قاطع سپاه پاسداران
  • راهپیمایی مردم ایلام برای قدرشناسی از عملیات غرورآفرین سپاه
  • حمایت مردم قزوین از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • راهپیمایی مردم ایلام به رسم قدرشناسی از عملیات غرورآفرین سپاه
  • عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است
  • بازدید وزیر کشور از ایستگاه پمپاژ شماره ۳ فاضلاب شهرستان کنارک
  • برخی از نانوایی های گلستان به تولید نان با آرد کامل مجهز می شوند
  • نیروهای ارتش و سپاه همیشه برای صیانت از کشور کنار مردم هستند (فیلم)
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است