Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعلام امدادرسانی به ۲۹ هزار و ۴۷۱ تن از هموطنان متاثر از حوادث جوی در سه روز گذشته، اعلام کرد: ۲۱ هزار و ۴۹۵ تن از مسافران از خدمات اسکان اضطراری بهره بردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر، مرتضی سلیمی با اعلام گزارش حوادث جوی از ۴ تا ۶ اسفند (تا ساعت ٠۵:٣٠)، گفت: امدادگران هلال احمر خدمات شبانه روزی خود را به هموطنان در ١٩١ شهر، روستا، مناطق عشایرنشین و محور های کوهستانی ٣٠ استان کشور ارائه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام انتقال پنج تن از مصدومان به مراکز درمانی، افزود: متاسفانه ۲۰ تن از هموطنان (فارس:١٨، کرمانشاه: یک و لرستان یک) در حوادث جوی جان خود را از دست داده‌اند و امدادگران موفق به تخلیه آب از ۳۲۳ منزل مسکونی و رهاسازی ۱۵۳ دستگاه خودرو از برف شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به خدمات شبانه روزی ۳۳۷ تیم شامل ۱۳۱۸ امدادگر و نجاتگر برای خدمت رسانی به هموطنان متاثر از حوادث جوی، گفت: بر این اساس ۷۵ دستگاه موتور پمپ و لجن کش، سه فروند قایق، ۲۱۶ دستگاه چادر، ۳۲۶۷ تخته پتو، ۷۱۷ تخته موکت، ۱۵۵۷ کیلوگرم نایلون، ۵٢٠ بسته غذایی، ۶٧٠ بطری آب معدنی، ۲۳۲۱ قوطی انواع کنسرو، ۱۸۰۵ قرص نان، ٣۴کیلوگرم خرما، ۴۴٠ کیلوگرم برنج، ٣٢٨ بسته بیسکویت برای امدادرسانی به کار گرفته و اقلام غذایی و امدادی در میان متاثران توزیع شده و امدادگران همچنان در حال ارائه خدمات امدادی به هموطنان خود هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  منتخب مردم مهاباد گفت: ماموریت های هلال احمر با فطرت پاک انسانی همخوانی دارد و به همین خاطر گرایش و تمایل عموم مردم برای همکاری با هلال احمر قابل توجه است.

ستوده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت آموزشهای عمومی و جذب نیروهای داوطلب توسط جمعیت هلال احمر گفت:من افتخار دارم بیش از ۱۰ سال است که داوطلب جمعیت هلال احمر هستم.

 مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی نیز دراین دیدار گفت : خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمر در بخش های مختلف از جمله جوانان، داوطلبان، امداد و نجات، درمان و توانبخشی و غیره، با همراهی منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی توانمند تر می شود.

 حمید محبوبی افزود: شعبه هلال احمر مهاباد به عنوان یکی از قدیمی ترین شعب هلال احمر آذربایجان غربی در ارائه خدمت به مردم شریف این شهرستان می تواند زبان زد باشد

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • امدادرسانی به ۲۴۵ حادثه در گلستان/حوادث جاده‌ای در صدر
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه