Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان مازندران  در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: از آغاز طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر در ۲۴ اسفند ۹۷ تا روز ۵ فروردین ۹۸، یکصد و ۲۷ هزار نفر از خدمات متنوع این طرح بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه ۱۲۰۰ جوان عضو هلال احمر استان در این طرح مشارکت داشتند، افزود: در این مدت بیش از ۸ هزار و ۶۰۰ نفر با مراجعه به ایستگاه‌های سلامت، چهار هزار و ۸۰۰ نفر با مراجعه به خیمه‌های نماز، چهار هزار و ۷۰۰ نفر با مراجعه به فضای دوستدار کودک وهم چنین بیش ازدوهزار نفر با مراجعه به تیم‌های طرح سحاب از خدمات لازم برخوردارشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اکبری گفت: درهمین مدت حدود ۱۱۴ هزار بسته فرهنگی و بروشور‌های اطلاع رسانی نیز توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران همچنین با اشاره به مشارکت پرشور داوطلبان در اجرای طرح نوروزی گفت: امسال بیش از ۶۷۰ نفر از اعضای داوطلب ما در اجرای طرح نوروزی مشارکت فعال دارند.

انتهای پیام/ک  
اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر گردشگران نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، سردار سرتیپ حسینی فرمانده پلیس راهور فراجا، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

در این مراسم با اهدای لوح به صورت نمادین از منتخبین سلامت نوروزی ۱۴۰۳ تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 6086435 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ایران می‌تواند با صدور خدمات فنی و مهندسی در توسعه سریلانکا مشارکت کند
  • رییسی : برای صدور خدمات فنی و مهندسی و مشارکت در پیشرفت سریلانکا آمادگی داریم
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • جذب ۳ هزار و ۱۰۱ حامی جدید برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین
  • افزایش تعداد حامیان ایتام و محسنین در چهارمحال و بختیاری
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد