Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@00:26:44 GMT

حرکت مجدد سیل به سمت شیراز

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۲۵۴۷

شهردار شیراز گفت: هم‌اکنون سیل از مناطق بالادست به راه افتاده و تا ساعتی دیگر به شیراز می‌رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل صالحی شهردار منطقه ۷ شیراز نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه هشدار طغیان رودخانه به ساکنان کوشکک، اقبال آباد و ماه‌فیروزان از دیروز داده شده است، اظهار داشت: فعلاً اتفاق خاصی رخ نداده و ساکنان به مناطق امن منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:سیل از بالادست رودخانه خشک به سمت شیراز حرکت کرده و تا ساعتی دیگر به شیراز می‌رسد.   شهردار منطقه ۷ شیراز از مردم خواست در این مسیر تجمع نکنند و روستاهای اطراف نیز به سرعت تخلیه شود.   صاحی تاکید کرد: اهای اطراف رودخانه مراجعه کرده و به آن‌ها گفته‌ایم منازل خود را ترک کنند.   وی همچنین از شهروندان خواست اکیداً از تجمع در روی پل‌های کنارگذر شیراز و پارک خودرو در این مسیر خودداری کنند و افزود: به تک‌تک منازل روستاهای اطراف رودخانه مراجعه کرده و به آن‌ها گفته‌ایم منازل خود را ترک کنند.   وی همچنین از شهروندان خواست اکیداً از تجمع در روی پل‌های کنارگذر شیراز و پارک خودرو در این مسیر خودداری کنند.   اسماعیل صالحی اظهار داشت: با توجه به احتمال طغیان رودخانه در مناطق شرق شیراز از دیروز به ساکنان مناطق اقبال‌آباد، کوشکک و ماه‌فیروزان اطلاع‌رسانی کردیم و امروز نیز ساکنان این مناطق با ۱۲ دستگاه اتوبوس به نقاط امن منتقل شدند.   شهردار منطقه ۷ شیراز ادامه داد: در جهت پیشگیری از بروز حادثه، نقاط مورد نیاز به مرمت رودخانه خشک انجام شده است.   وی افزود: با کمک معتمدین محلات به همه ساکنان اطلاع‌رسانی کردیم و درب مساجد و سالن‌های سرپوشیده به روی مردم باز است.   شهردار منطقه ۷ شیراز گفت: تاکنون اتفاق خاصی رخ نداده است و همکاران من در منطقه حضور دارند، در صورت نیز نیروهای خدمات‌رسان و امدادگر نیز حضور پیدا می‌کنند.   منبع: فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات شهرداری منطقه ۲ خرم‌آباد برای میزبانی از گردشگران نوروزی

شهردار منطقه ۲ خرم‌آباد به تشریح اقدامات عمرانی و زیباسازی برای استقبال و پذیرایی از گردشگران نوروزی در این شهر پرداخت.

بهنام سلاحورزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در لرستان با اشاره به رنگ‌آمیزی و گل‌آرایی و کاشت نهال در سطح محله‌های دوازده‌گانه شهرداری منطقه دو، اظهار کرد: در حوزه زیباسازی منطقه در ورودی شهر و هم‌چنین بلوار ۶۰ متری، پل آیت‌الله کمالوند و بلوار خضر اقداماتی مثل نور پردازی، لکه‌گیری آسفالت معابر و رنگ‌آمیزی و لکه‌گیری جداول صورت گرفته است.

وی افزود: نوروز سال‌جاری نیز مانند سال‌های گذشته، ستاد اسکان جهت رفاه حال مسافران در پارک نسترن ایجاد شده است، همچنین سالن ورزشی شهید حشمت‌الله بیرانوند را رفع نقص و آماده خدمات‌رسانی به مسافران کرده‌ایم.

شهردار منطقه ۲ خرم‌آباد ادامه داد: خدمات بهداشتی متنوعی از جمله بازسازی یا احداث سرویس‌های بهداشتی در مراکز پر تردد و شلوغ شهر انجام شده است که مهمانان نوروزی بتوانند مدت بیش‌تری در منطقه اسکان پیدا کنند.

سلاحورزی ضمن تشکر از تعامل اداره کل آموزش و پرورش با شهرداری بیان کرد: اداره آموزش و پرورش یک قطعه زمین را در محله کرگانه که کاربری مشخصی نداشت، در اختیار مردم قرار داد و شهرداری نیز با تسطیح و محوطه سازی آن مرکز بازی‌های بومی، محلی را با هدف جذب گردشگر در آن ایجادکردیم.

وی افزود: به مناسبت هفته درختکاری نیز در مسکن مهر و پارک اسدآبادی کاشت درخت و چمن را داشته‌ایم تا همچون سایر دستگاه‌های استان وظیفه خود را در راستای اهمیت به طبیعت و محیط زیست انجام داده باشیم.

سلاحورزی ادامه داد: با روکش آسفالت و ایجاد مبلمان شهری خیابان مازیار و خیابان طوسانی در محله اسدآبادی و هم‌چنین اتصال ۳۰ متری امیرکبیر به خیابان انقلاب به روان شدن بار ترافیکی این مناطق و هم‌چنین دسترسی آسان مسافران و مردم از طریق این خیابان‌ها به مراکز شهر کمک می‌شود.

شهردار منطقه ۲ خرم‌آباد خاطرنشان کرد: اتصال میدان ورزش به قبرستان فلک‌الدین در امتداد خیابان سلامت و هم‌چنین سنگ‌فرش پیاده‌روها و درختکاری در قبرستان خضر و فلک‌الد ین از جمله مهم‌ترین اقدامات شهرداری در سطح منطقه دو بوده است.

سلاحورزی با اشاره به اجرای سیستم روشنایی و نورپردازی پارک شهر، پارک معلم، پارک فلک‌الدین و ورودی شهر، افزود: در سال آینده جهت افزایش سرانه فضای سبز در پارک فلک‌الدین و کوی ارتش اقدامات متنوعی از جمله احداث بوستان‌ها و پارک‌ها را در برنامه داریم که علاوه بر بهبودی شرایط زیست محیطی، توسعه سرانه فضای سبز را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در سال آینده طرح بازسازی و احیای پارک‌های فرسوده مانند پارک معلم، ایثار و پارک پرستار و هم‌چنین پارک مطهری را داریم که با نورپردازی و اصلاح پیاده‌روها و هم‌چنین آسفالت معابر و کاشت درخت، آنها را رفع نقص و تکمیل می‌کنیم.

شهردار منطقه ۲ خرم‌آباد با تاکید بر مشارکت مردم در راستای حفظ و نگهداری داشته‌های شهر، تصریح کرد: هر فرد یک شهردار است و لازمه ایجاد یک شهر خوب، شهروند خوب است، از این رو مشارکت مردم موجب بسط و گسترش تلاش‌های شهرداری و نگهداری و صیانت از داشته‌های شهر خواهد شد.

کد خبر 737661

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان تهران پس از ۱۲ سال تعطیلی
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال تعطیلی در سال جاری
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال
  • منطقه ۳ کاشان، نخستین میزبان طرح دهه خدمات عمرانی شد
  • اقدامات شهرداری منطقه ۲ خرم‌آباد برای میزبانی از گردشگران نوروزی
  • درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز پاک‌سازی و بازگشایی شد
  • بازگشایی کنار گذرهای شیراز از صبح امروز
  • اسکان اضطراری خانواده‌های مناطق پرخطر ریزش کوه
  • باز شدن ضلع شمالی کنار گذر شیراز از صبح امروز