Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز -  در صورت اعلام ستاد بحران، مجدداً در محور "ورجان – لنگرود" ممنوعیت تردد خودروها اعمال می‌شود.
رئیس پلیس راه استان قم از احتمال ممنوعیت مجدد تردد خودروها در محور "قم – کهک" حد فاصل جاده "ورجان – لنگرود" در صورت طغیان رودخانه و سیلابی شدن این مسیر خبر داد و گفت: ممنوعیت تردد خودروها با اعلام ستاد بحران استان اعمال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ مختار پناهی با اشاره به پیش بینی‌های صورت گرفته از سوی اداره کل هواشناسی مبنی بر شدت بارش‌ها، از مردم خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.
وی با بیان اینکه روز گذشته با طغیان رودخانه و سیلابی شدن مسیر کهک ممنوعیت تردد در این محور تا یک بامداد اعمال شد، تصریح کرد: در صورت اعلام ستاد بحران، مجدداً در محور "ورجان – لنگرود" ممنوعیت تردد خودروها اعمال می‌شود.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به اینکه کلیه محورهای استان اعم از اصلی و فرعی لغزنده است، از رانندگان خواست نسبت به رعایت فاصله طولی و تردد با سرعت مطمئنه اهتمام داشته باشند؛ چراکه با وجود چاله‌هایی که از آب پر شده و اینکه قدرت اصطکاک در شرایط لغزنده بودن جاده کم است، احتمال واژگونی خودروها وجود دارد.
سرهنگ پناهی با بیان اینکه از ابتدای آغاز طرح نوروزی در استان ۳ فقره تصادف به وقوع پیوسته و ۳ نفر از هموطنان جان خود را از دست داده‌اند، اظهارکرد: در هر ۳ مورد، علت اصلی خستگی و خواب آلودگی راننده و خروج از جاده خودروها بوده است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای نوروزی از رانندگان خواست به دلیل غلبه خستگی و خواب آلودگی، با رعایت جوانب احتیاط پس از هر ۲ ساعت رانندگی به مدت ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قم کهک طغیان رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد

رئیس جمهور ونزوئلا در دیدار هیئتی از ایران  اعمال مجدد تحریم‌های آمریکا علیه کشورش را «اشتباهی جدی» توصیف کرد و گفت: ایالات متحده به یک کلمه از توافقنامه امضا شده در اکتبر گذشته در قطر احترام نمی‌گذارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "نیکلاس مادورو"، رئیس دولت ونزوئلا بعدازظهر روز دوشنبه از هیئتی از جمهوری اسلامی ایران به ریاست آیت‌الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (عج) جمهوری اسلامی ایران که به منظور تقویت روابط راهبردی بین دو کشور به ونزوئلا سفر کرده، استقبال کرد.

رئیس‌جمهور ونزوئلا در این دیدار اعمال مجدد تحریم‌های آمریکا علیه کشورش را «اشتباهی جدی» توصیف کرد و گفت: ایالات متحده به یک کلمه از توافقنامه امضا شده در اکتبر گذشته در قطر احترام نمی‌گذارد.

اشاره او به مذاکراتی است که توسط قطر در سپتامبر 2023 انجام که منجر به مبادله زندانیان شد و در آن 10 آمریکایی و 18 ونزوئلایی آزاد شدند و ونزوئلا گفت که واشنگتن همچنین به پایان تحریم‌ها در صورت برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در سال 2024 رای داده است.

مقامات آمریکایی اخیراً اعلام کردند که دولت بایدن تحریم‌ها را مجدداً علیه ونزوئلا اعمال خواهد کرد و مدعی شدند که دولت مادورو از "انتخابات فراگیر و رقابتی" حمایت نکرده است.

آمریکا و ونزوئلا تبادل زندانی انجام دادندایران تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) احتمال طغیان رودخانه‌ها در اصفهان، گلستان، یزد و سمنان
  • کاهش طغیان رودهای مازندران با رشد چهار برابری لایروبی
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • لزوم آمادگی برای وقوع سیل در استان سمنان
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛ هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۴؛هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۲۱ استان
  • احتمال طغیان رودخانه ها و روان آب در مازندران
  • هشدار زردجوی: وزش بادوتداوم رگبار‌های بهاری درسیستان وبلوچستان