Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@21:17:00 GMT

هسته بارشی به شرق استان تهران می‌رسد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۲۶۵۵

به گزارش پارس نیوز، 

محمدرضا صوفیانی رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تهران در جلسه ستاد بحران استاد تهران اظهار کرد: پیش بینی می‌شود وضعیت جوی فعلی تا چهارشنبه فعال باشد، شدت این سامانه از فردا قبل ظهر افزایش پیدا می‌کند و تا فردا غروب ادامه خواهد داشت.

وی افزود:در ارتفاعات استان تهران بارش برف و کولاک خواهیم داشت، اما این به معنای وقوع طوفان سهمگین نیست، ممکن است در بعضی از ساعات سرعت وزش باد به 20 متر بر ثانیه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تهران ادامه داد: این سامانه کل استان را درگیر خواهد کرد و از فردا غروب شدت این سامانه کاهش می یابد و به مرور زمان از آسمان تهران خارج می شود.

صوفیانی اضافه کرد: رودخانه های شمال تهران در ایجاد سیل و سیلاب دارای سابقه هستند و ممکن است با بارش 10 دقیقه باران رگباری سیل ایجاد شود، با توجه به اینکه زمان تمرکز سیلاب‌های تهران پایین است، پیشنهاد می شود آمادگی کاملی برای سیل داشت.

صوفیانی گفت: امروز بارش در غرب استان تهران شدت داشته و فردا شدت بارش شرق استان تهران، از فیروزکوه تا ورامین را هسته بارشی فراوانی دربرمی‌گیرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استان تهران بارش برف وزش باد هواشناسی سیل استان تهران بارش برف شرق استان تهران وزش باد هواشناسی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان

علی نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس الگوهای هواشناسی، تا عصر امروز با تداوم فعالیت سامانه بارشی، آسمان استان ابری همراه با کاهش دما و به تناوب بارش باران و در برخی نقاط پدیده مه مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه بارش برف در قلل مرتفع استان پیش بینی می‌شود، افزود: از ظهر امروز چهارشنبه فعالیت سامانه کاسته می‌شود و به تدریج از عصر کاهش ابر و پدیده مورد انتظار است.

کارشناس هوا شناسی استان گلستان گفت: تا اواسط هفته آینده جو استان پایدار و روند دما افزایشی خواهد بود.

وی دمای حداقل صبح امروز گرگان را ۱۵ درجه اعلام کرد و افزود: پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۱۸ درجه برسد.

کد خبر 6087266

دیگر خبرها

  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • سایه باران کماکان بر سر تهران
  • وضعیت بارندگی و جوی در تهران
  • پیش بینی وضعیت جوی تهران در روزهای آتی
  • تهران تا فردا بارانی است
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان