Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، در پی حادثه ویرانگر سیل شیراز، رهبر انقلاب در پیامی به امام‌ جمعه‌ی شهر شیراز، ضمن تسلیت به مردم داغدار، سرعت و جدیت در امر امدادرسانی به حادثه‌دیدگان را خواستار شدند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب حجةالاسلام آقای دژکام امام‌جمعه‌ی محترم شیراز دامت‌توفیقاته

با سلام و تحیت،

حادثه‌ی تأثرانگیز سیل ویرانگر در شیراز که به درگذشت تعدادی از مردم عزیز و داغدار شدن خانواده‌ها در ایام عید و نیز به مجروحیت جمعی دیگر و ویرانی و خسارت در شهر انجامید، مایه‌ی اندوه اینجانب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقتضی است جنابعالی ضمن ابلاغ سلام و تسلیت اینجانب به خانواده‌های مصیبت‌دیده و نیز به مجروحان این حادثه، در تلاش برای غمگساری و جبران مصیبت‌ها و خسارت و کمک به مردم، با مسئولین دولتی همکاری و همگان را توصیه به‌سرعت و جدیت در انجام‌ وظیفه نمائید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه انقلاب خانواده رهبر انقلاب سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،  معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز  با اشاره به تلاش شهرداری شیراز برای بهره‌گیری از دانش نوین و هوش مصنوعی درزمینه توسعه سامانه‌های هوشمند ترافیکی افزود: هم‌اکنون دانشگاه صنعتی شریف چند طرح نوآورانه در حال مطالعه و اجرای آزمایشی دارد که به‌دقت در نظارت هوشمند بر ترافیک شهری و همچنین بهبود کیفیت این نظارت خواهد افزود.

هادی شه‌دوست شیرازی ساخت ۳ پارکینگ طبقاتی در شهر شیراز را از دیگر برنامه‌های این معاونت در سال جدید برشمرد و گفت: بیش از نیمی از اعتبارات شهرداری شیراز همه‌ساله صرف توسعه حمل‌ونقل عمومی و زیرساخت‌های مرتبط می‌شود.

دیگر خبرها

  • رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن خواستار تحویل خودروی نجات به این شهرستان شد
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد خودرو در جاده‌های فارس
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های مقام معظم رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • راه‌اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز
  • خسارت‌های سیل  به مناطق روستایی بخش پادنای سمیرم + فیلم
  • راه اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز
  • ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز راه اندازی می‌شود
  • خسارت‌های سیل شب گذشته به روستایی بخش پادنا شهرستان سمیرم + فیلم
  • تأسیسات برق‌رسانی استان بوشهر خسارت دید