Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز گفت: با توجه به اینکه حجم آب ورودی از سمت بالادست بسیار زیاد است، همه نیروها در شهر شیراز حالت آماده‌باش هستند و از شهروندان خواهشمندیم وارد سطح شهر نشوند.

محمدهادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با درخواست اکید از شهروندان مبنی بر اینکه از ورود به شهر به جز موارد ضروری، جدا خوددداری کنند، اظهار کرد: در بخش بلوارهای گلستان، هفت‌تنان و سرداران مشکل آب گرفتگی وجود دارد؛ از شهروندان درخواست داریم به هیچ‌عنوان در این مسیرها و همچنین کنار رودخانه خشک حضور نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه از همه شهروندان درخواست دارم از رفتن به سطح شهر و ورود به زیرگذرها به طور جدی خودداری کنند، افزود: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، بارندگی در شهر شیراز تا ساعت ۱۷ امروز ادامه دارد که امیدواریم با همکاری شهروندان امروز را بدون وقوع حادثه سپری کنیم.

قانع با اشاره به مستقر بودن نیروهای سازمان آتش‌نشانی در تمامی مناطق شهر، گفت: طبق فراخوان اعلام شده، نیروهای بازنشسته و نیروهایی که در شیفت استراحت بودند، به وضعیت آتش‌نشانی برگردانده‌ و برای کمک به حالت آماده‌باش هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز تصریح کرد: در حال حاضر مشکل آب‌گرفتگی در برخی مناطق شهر وجود دارد؛ حجم آب ورودی از سمت بالادست زیاد است، با توجه به اینکه میزان بارندگی در شهرک گلستان (سمت بالادست) بسیار زیاد است، سیل به شرق شیراز کشیده می‌شود که ستاد مدیریت بحران استانداری، فرمانداری و شهرداری برای جلوگیری از بروز حادثه در حال اقدام هستند. شهروندان بخش ماه‌فیروزان و سایر نقاط حاشیه رودخانه‌ها در حال تخلیه مکان هستند و کسانی هم که هنوز نتوانسته‌اند این مناطق را تخلیه کنند باید با هماهنگی ستاد مدیریت بحران شیراز این مناطق را ترک و به نقاط امن بروند.

وی در مورد آمار کشته‌شدگان حادثه سیل شیراز خاطرنشان کرد: طبق اعلام پزشکی قانونی شیراز، آمار کشته‌شدگان روز گذشته شیراز ۱۸ نفر و ۱۰۰ نفر هم مصدوم شده‌اند؛ خوشبختانه امروز اتفاق خاصی نیفتاده و به آمار کشته‌شدگان و مصدومان اضافه نشده است، فقط آبگرفتگی در شهر وجود دارد که در حال پیگیری و رفع آن هستیم.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آبگرفتگی آتش نشاني سیل شیراز شهرداري شيراز شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، پارک کردن موتور در مقابل پله‌های ورودی ایستگاه متروی میدان ولیعصر(عج) تهران در دسترسی شهروندان از این پله‌ها اختلال ایجاد کرده و باعث تعجب افراد بسیاری شده است؛ برخی شهروندان می‎‌گویند این اولین‌بار نیست که در مقابل این پله‌ها موتور پارک می‌شود.

کد خبر 846575 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران باران مترو تهران

دیگر خبرها

  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • مدیر عامل تأمین‌ اجتماعی : اعلام « دستمزد» غیرواقعی است/ اولویت تامین اجتماعی برای کسر حق بیمه بر اساس دستمزد واقعی
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • انقلاب صنعتی استان کرمان و آثار ملی آن/ حذف بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی
  • برگزاری جشنواره لاله‌ها در باغ ایرانی
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک سیستان و بلوچستان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ یک شنبه دوم اردیبهشت