Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@12:06:26 GMT

سیلاب دو جاده را در خراسان رضوی بست

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۲۸۶۱

سیلاب دو جاده را در خراسان رضوی بست

تین‌نیوز | 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: به دلیل جاری شدن سیلاب دو مسیر جاده ای این استان از صبح امروز ششم فروردین ماه بسته شده است.هم اینک در تمام جاده های خراسان رضوی بارش شدید باران در جریان است و به همنی خاطر سطح جاده ها لغزنده است .

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از ایرنا، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: به دلیل جاری شدن سیلاب دو مسیر جاده ای این استان از صبح امروز ششم فروردین ماه بسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ هادی امیدوار افزود: بر این اساس هم اینک مسیر جاده تربت حیدریه به نیشابور در جنوب غرب و تقاطع انداده به جغتای در غرب خراسان رضوی به دلیل سیلاب مسدود شده اند.

وی گفت: هم اینک در تمام جاده های خراسان رضوی بارش شدید باران در جریان است و به همنی خاطر سطح جاده ها لغزنده است .

رئیس پلیس راه خراسان رضوی تاکید کرد در این شرایط رانندگان باید بیش از پیش قوانین رانندگی را رعایت کرده و با رعایت سرعت مطمئنه برانند.

خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که شش هزار و 423 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش شدید باران طی روزهای ششم و هفتم فروردین ماه جاری این استان را فرا می گیرد. با توجه به رگباری بودن بارشها وقوع آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیلها و همچنین احتمال اختلال در سامانه حمل و نقل وجود دارد. بیشترین بارش برای شهرستانهای درگز، قوچان، جوین، جغتای، سبزوار، داورزن، چناران، تربت حیدریه، رشتخوار، بردسکن، گناباد، کاخک، نیشابور، بینالود، فیروزه، فریمان، کاشمر، خوشاب و مشهد پیش بینی شده است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راهداری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در ساحل سرخ هرمز + فیلم

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین ساحل سرخ هرمز یکی از چشم نوازترین جاذبه‌های گردشگری ایران است و فیلم‌های بارش شدید باران در روز گذشته در فضای مجازی بسیار پربازدید شد.

کد خبر 845108 برچسب‌ها خبر مهم باران استان هرمزگان

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی افغانستان برای وقوع سیلاب در ۲۹ ولایت
  • باران های باعافیت در خراسان جنوبی/خسارت سیلاب شدید نبود
  • لغزندگی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی به علت بارش باران
  • صدای آرامش بخش باران در دل طبیعت روستای چهارتکاب + فیلم
  • بارش تندری و شدید باران در زاهدان
  • دلیل سیلاب در شهر کویری دبی
  • بارش شدید باران در ساحل سرخ هرمز + فیلم
  • سیل شدید در دبی
  • فروریختن یک جاده در العین امارات در اثر بارش باران (فیلم)
  • (ویدئو) بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان