Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:17:45 GMT

اولین عکس رسمی کارلوس کی‌روش با کلمبیا

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۲۸۷۶

اولین عکس رسمی کارلوس کی‌روش با کلمبیا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال کلمبیا امروز سه شنبه در دیداری تدارکاتی در استادیوم جام جهانی سئول به مصاف کره جنوبی می‌رود.

کارلوس کی روش سرمربی کلمبیا روز گذشته در جمع بازیکنان کلمبیا قرار گرفت و در کنار آنها عکس گرفت. طبق اعلام رسانه‌های کلمبیا، این اولین عکس رسمی کی روش با این تیم است.

تیم ملی کلمبیا در شرایطی امروز به مصاف کره جنوبی می‌رود که کی روش در زمان سرمربیگری ایران هیچ موقع مقابل کره شکست نخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4576031

منبع: مهر

کلیدواژه: کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال کلمبیا تیم ملی فوتبال کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت اصغر فرهادی در کلمبیا

به گزارش خبرگزاری مهر، شصت و سومین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم kartagna که شانزدهم تا بیست و یکم آپریل (۲۸ فرودین تا ۲ اردیبهشت) در کلمبیا برگزار خواهد شد میزبان اصغر فرهادی به عنوان مهمان ویژه این فستیوال خواهد بود و در کنار نمایش منتخبی از فیلم‌های فرهادی، مراسم قدردانی و اهدای جایزه‌ای با عنوان استادان به این فیلمساز را برگزار خواهد کرد.

در سال‌های گذشته سینماگرانی چون مایکل داگلاس، دارن آرنوفسکی، آلخاندرو ایناریتوگونزالس، سوزان ساراندون، تیلدا سوینتن و گاسپار نوئه مهمان ویژه این رویداد در آمریکای جنوبی بوده و جایزه استادان را دریافت کرده‌اند.

این فستیوال که با ۱۲۰ هزار تماشاگر از پرمخاطب‌ترین فستیوال‌های آمریکای لاتین محسوب می‌شود، با اعلام رسمی خبر حضور اصغر فرهادی در کلمبیا، از برگزاری مسترکلاس فرهادی با فیلمسازان‌ جوان از آمریکای لاتین با عنوان «دیدار با استادان» خبر داد.

چندی پیش مراسم بزرگداشت این فیلمساز ایرانی در بلگراد نیز برگزار و جایزه victory به او اهدا شد.

کد خبر 6080965 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • واقعیت مصدومیت‌های جنجالی‌‌ترین تنیسور ATP
  • اولین تصاویر از اضطراب و وحشت عجیب امروز اصفهانی‌ها!
  • کنایه وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به ترقه بازی امروز در اصفهان
  • کلمبیا هم خواهان پیوستن به «بریکس» است
  • تیم ملی فوتسال تاجیکستان از سد کره جنوبی گذشت
  • اعلام ترکیب تیم ملی در اولین بازی جام ملت‌ها
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • میزبان کار خود را با برد آغاز کرد/ برتری تایلند برابر چین
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در جشنواره کلمبیایی
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در کلمبیا