Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: باران و وزش باد شدید طی امروز سه شنبه تا اواسط وقت فردا چهارشنبه در استان ادامه دارد.

محمد سبزه زاری سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید به همراه تندباد لحظه ای به ویژه طی امروز و احتمال تگرگ در استان مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این وضعیت آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها را به دنبال دارد و بارش در ارتفاعات به صورت برف و شمال خلیج فارس مواج پیش بینی می شود.
سبزه زاری بیان کرد: به علت وزش بادهای شدید در روز سه شنبه انتظار برخاستن گرد و خاک و کاهش دید افقی در برخی مناطق طی ساعاتی پیش بینی می شود.
مدیر کل هواشناسی خوزستان اظهار داشت: بیشترین حجم بارش ها در روز جاری در مناطق شمالی، شمال شرقی، شرقی و مرکزی استان شامل حوضه های آبریز کرخه، دز، کارون و مارون است.
وی گفت: در 24 ساعت گذشته آغاجاری با 28.4 و دهدز با 11 درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را داشتند و حداکثر دمای اهواز 24 و حداقل 20 درجه سانتیگراد گزارش شد.
بر اساس این گزارش، سامانه بارشی از روز یکشنبه در استان فعال شده و تا چهارشنبه حاکم است.
بیشترین میزان بارندگی 24 ساعت گذشته در ایذه به میزان 155.9 میلیمتر ثبت شده است.
بیشترین بارندگی استان از ابتدای سال زراعی (یکم مهرماه 97) تا ششم فروردین ماه در حسینیه اندیمشک با یک هزار و 4میلیمتر و ایذه با 868.4میلیمتر ثبت شده است.
3004/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد هواشناسي بارندگي خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه انسداد ۱۰۱ راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی‌ اخیر

مجید محبی با عنوان اینکه بیشترین بارندگی با ۲۷۰ میلی متر در زرآباد سیستان و بلوچستان گزارش شده است گفت: هم اکنون سه هزار نیروی امدادی، خدماتی و انتظامی در قالب ۷۰۶ تیم عملیاتی به همراه ۷۴۵ دستگاه ماشین آلات در حال کمک رسانی در مناطق درگیر سیلاب استان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع ۳۲۹ راه روستایی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۲۲۸ مسیر بازگشایی شده است.

مدیر کل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیر‌های ارتباطی جنوب استان به منظور ارائه خدمات امدادی برقرار شود.

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان هم با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی، از تشدید فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری محلی در این استان خبر داد.

محسن حیدری تاکید کرد: فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی در سیستان و بلوچستان تشدید می‌شود.

وی عنوان کرد: از بعدازظهر امروز تا شب پنجشنبه، برای شهرستان‌های زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، لاشار، دلگان، ایرانشهر، سرباز، سراوان، گلشن، مهرستان، سیب و سوران، بمپور، راسک، قصرقند، ارتفاعات جنوب غرب به ویژه شهرستان‌های فنوج، نیکشهر و ارتفاعات شمالی سواحل در برخی نقاط رخداد رگبار و رعد و برق شدید و بارش تگرگ و تند باد شدید موقتی به ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان به شهروندان توصیه کرد کوهنوردان از فعالیت‌های کوهنوردی پرهیز و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی خودداری کنند.

وی اظهار کرد: کشاورزان در این مدت از محصولات کشاورزی محافظت و دامداران از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری کنند. همچنین احتیاط در تردد‌های جاده‌ای و دریایی انجام و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور
  • تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • ادامه انسداد ۱۰۱ راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی‌ اخیر
  • تداوم بارندگی در سمنان
  • تداوم بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا فردا
  • افزایش 5 درجه ای دمای هوا درآذربایجان غربی
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه | باران و تگرگ به تهران می رسد
  • قروه بیشترین میزان بارندگی را در کردستان ثبت کرد
  • ادامه بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در کردستان