Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@13:36:17 GMT

۲ پرواز فرودگاه اهواز ابطال شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۲۹۱۰

به گزارش ایلنا، برابر اعلام صورت گرفته پرواز شماره ۳۴۶۳ اصفهان- اهواز مربوط به شرکت هواپیمایی ایران ایر در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه امروز باطل شد.

همچنین پرواز شماره ۳۳۸۶ این شرکت هواپیمایی از مبدا اهواز به شیراز در ساعت ۱۱:۰۵ دقیقه به دلیل شرایط جوی ابطال شد.

پرواز شماره ۵۶۷۲ هواپیمایی آتا از فرودگاه اهواز به مقصد تهران در ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه نیز با تاخیر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که پیش از این اعلام شد پرواز این شرکت هواپیمایی از مسیر تهران- اهواز در ساعت ۱۱:۲۰ دقیقه به شماره ۵۶۷۱ با تاخیر انجام می‌شود.

اطلاعات پرواز فرودگاه اهواز همچنین از تاخیر پرواز شماره ۵۶۴۱ هواپیمایی آتا از مشهد به فرودگاه اهواز در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه نیز خبر داد.

تهران، اصفهان، یزد، شیراز، نوشهر، رشت، تبریز، بندرعباس، ساری، مشهد، کیش، عسلویه و خارک مسیرهای پروازی از فرودگاه اهواز و بر عکس در سطح کشور هستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرودگاه اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به شرایط رسیدگی به امور مسافران پرواز‌های باطل شده بدلیل بسته شدن تعدادی از فرودگاه‌های کشور، اعلام کرد: سازمان هواپیمایی کشوری به هر یک از شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی و عوامل فروش بلیت آنها اخطار می‌دهد هرگونه اقدام سودجویانه مانند افزایش ناگهانی بهای بلیت، تخصیص نیافتن جا به مسافران دارای بلیت پرواز ابطال شده و فروش ظرفیت موجود پرواز‌ها به مسافران جدید به دقت رصد و به هنگام دریافت شکایت از مسافر ضمن تشکیل پرونده، مستندات مربوطه با تعیین وصف مجرمانه آن به دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ (ویژه فرودگاه‌های تهران) ارجاع خواهد شد.
بر اساس این اطلاعیه طبق بررسی‌های سازمان هواپیمایی، از ابتدای بازگشایی فرودگاه‌های کشور و رفع محدودیت‌های وضع شده، برخی از شرکت‌های هواپیمایی، چارتر کنندگان پرواز، دفاتر فروش بلیت و سایت‌های فروش آنلاین به قصد انتفاع مالی از شرایط غیرمترقبه و بدون توجه به رعایت حقوق مسافران، رویه و مقررات تغییر یا ابطال غیر داوطلبانه بلیت و مغایر با بخشنامه صادره این سازمان در تاریخ ۲۶ فروردین ماه، از رسیدگی شایسته به امور مسافران خودداری کرده‌اند. همچنین با اخذ جرایم و دریافت ما به التفاوت کلاس پروازی و ... از مسافران، ضمن اضرار مالی به مسافران، موجب نارضایتی عمومی شده اند.

دیگر خبرها

  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • پرواز‌های فرودگاه امام تا ساعت ۶ صبح فردا باطل شد
  • پرواز‌های فرودگاه امام خمینی (ره) تا ساعت ۶ صبح فردا باطل شد
  • ابطال همه پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز تا فردا
  • لغو تمامی پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه اهواز تا فردا ۶ صبح
  • ابطال پروازها تا ۶ صبح فردا ۲۷ فروردین تمدید شد
  • ◄ لغو پرواز امروز تهران بیرجند تهران فرودگاه بیرجند
  • پرواز تهران – بیرجند – تهران لغو شد
  • تمدید ابطال پرواز‌های فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۱۲ امروز
  • لغو پرواز تهران – بیرجند – تهران