Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال وقوع سیل شدید روز گذشته در شیراز، برخی مردم شیراز در اقدامی زیبا مسافران نوروزی گرفتار در سیل را به صورت رایگان اسکان دادند؛ این قیبل اقدامات همیشه با استقبال و تحسین افراد مختلف جامعه همراه است و هر کس متناسب با دید خود به این مقوله نگاه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه واکنش اکبر نبوی، روزنامه‌نگار با سابقه و فعال هنری کشورمان به عکسی که دیروز بعد از وقوع سیل شیراز منتشر شد را می‌خوانید.

اکبر نبوی نوشت:

جلوه ای از شخصیت ایرانی

این عکس لایه‌ای دیگر از شخصیت دوست داشتنی ما ایرانی‌ها را نشان می‌دهد.
ما ایرانی‌ها، گاهی خیلی به خود بد می‌گوییم و خودتخریبی یکی از صفات بد و مزمنی است که همگان، بیش و کم به آن گرفتاریم. و در این خودتخریبی، فقط به لایه‌های منفی و ناپسند جامعه زیستی خویش ارجاع می‌دهیم و نتایج هولناک خویش را استخراج و ادراک می‌کنیم.
اما ایرانی‌ها (مثل هر ملتی) شخصیتی چند لایه دارند. نابخردی است که با روبرو شدن با لایه‌ی منفی، همه‌ی تبار شخصیتی خود را ناموجه بخوانیم و بی عقلی است اگر با مشاهده‌ی لایه‌های مثبت و غرورانگیز، به خود بگوییم که هنر نزد ایرانیان است و بس.
با این همه، تاریخ ثابت کرده که معدل شخصیت ایران و ایرانی، یکی از گوهرهای تابناک جوامع انسانی ست.
#سیل
#شیراز
#شخصیت_ایرانی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذاب ترین ها برترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت! + فیلم

با گذشت زمان، حساسیت بدنه خودرو‌ها با توجه به نوع طراحی بیشتر شده و نیازمند محافظت بیشتری است.

کاور بادی فِنس یا PPF، لایه‌ای محافظتی جهت جلوگیری از ضربات وارده به بدنه خودرو است. این لایه پلاستیکی مانند گلس در تلفن همراه عمل می‌کند که علاوه بر سرامیک کردن بدنه، اعمال یک کاور محافظتی به مراقبت بیشتر کمک بسیاری می‌کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اجرا خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • اجرای خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت! + فیلم
  • عکس دوست‌داشتنی هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی
  • زیارتگاه دوست‌داشتنیِ شهر
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • ۸۴ سالگی صدای دوست داشتنی
  • ۸۴سالگی صدای دوست‌داشتنی
  • قیصر امین‌پور نمی خواست برای شعرش به او کلیه بدهند