Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات ضمن عرض تسلیت به هموطنان بویژه شهروندان مناطق سیل زده کشور در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان مطرح کرد :شهرستان شمیرانات به علت چرای بی رویه دام، از بین رفتن مراتع و فرسایش شدید خاک در دامنه های البرز مدام با خطر سیلاب بهاره مواجه است

وی افزود:با توجه به اخطاریه سازمان هواشناسی و سازمان های ذیربط و پیش بینی باران های سیل آسا باید تمهیدات لازم اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شمیرانات عنوان کرد:توقف در مراکز خدماتی، رفاهی در بستر رودخانه های درکه، دربند، لواسان و فشم ممنوع شده لذا گردشگران از حریم رودخانه ها فاصله بگیرند.

شهریور ادامه داد:تمامی اقدامات پیشگیرانه با هماهنگی و هدایت فرمانداری صورت بگیرد و از اقدامات موازی جداً خودداری شود.

وی گفت:مسافران محترم جداً از سفرهای غیر ضروری به مناطق مذکور بویژه عبور از گردنه قوچک و سفر به بخش های لواسانات و رودبار قصران خودداری کنند.

فرماندار شمیرانات با بیان اینکه تمامی شهرداران و دهیاران در بخش ها و روستاها آماده باش هستند تصریح کرد:هیچگونه تعللی پذیرفته نیست و تمامی مسئولان باید حضور مستمر در محل خدمت خود را داشته باشند.

شهریور گفت:سالن های ورزشی و تمام  مراکز خدماتی آماده خدمت رسانی در مواقع بحران هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خدمت رسانی سازمان هواشناسی سیل شمیرانات مسافران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار

تهران - فرماندار شهرستان شهریار بر تسریع مکان‌یابی برای احداث آرامستان جدید در این شهرستان تأکید کرد.

علیرضا فاتحی‌نژاد در این خصوص اظهار کرد: ضروری است تا بسترهای مناسب و مستعد استقرار آرامستان شناسایی و اقدامات لازم و ایجاد زیرساخت‌ها بر مبنای استانداردهای موجود و مصوب در این زمینه در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی در ادامه و در گفتگو با ایسنا افزود: در توسعه فضای کنونی و ساخت آرامستان جدید باید تمامی پیوست‌های شهرسازی اعم از اجتماعی، خدماتی، زیست‌محیطی، ترافیکی و سایر عوامل مدنظر قرار گیرد تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

فرماندار شهرستان شهریار خواستار تشکیل کارگروه تخصصی برای پیگیری و تعیین تکلیف احداث آرامستان جدید با حضور تمامی دستگاه های مرتبط شد و تصریح کرد: تا جلسه بعد ضمن کارشناسی و انجام مطالعات لازم بر روی مکان های پیشنهادی جهت احداث آرامستان باید نتیجه نهایی برای عملیاتی کردن این پروژه  اتخاذ شود.

منبع: قدس آنلاین تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان/ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان؛ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود
  • ضرب العجل فرماندار شمیرانات برای تثبیت سند مالکیت ادارات شهرستان