Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@14:20:49 GMT

انتقال نفت و فرآورده به شکل عادی انجام می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۲۹۸۱

به گزارش ایلنا ، عباسعلی جعفری‌نسب با اشاره به باران‌های سیل‌آسا در برخی از استان‌ها و شرایط نامساعد جوی گفت: در برخی مناطق از جمله مناطق شمالی، لرستان و خوزستان پوشش برخی خطوط به دلیل شدت بارش‌ها شسته شده که همکاران ما در این مناطق به شکل شبانه‌روزی در حال فعالیت و ایمن‌سازی هستند.

وی افزود: قسمت‌هایی از پوشش خط لوله فرآورده ری - ساری در روزهای نخستین سال به دلیل طغیان رودخانه تجن از بین رفته و خط حالت لرزش پیدا کرده بود که به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه، خط لوله مزبور حدود سه ساعت متوقف شد و عملیات ایمن‌سازی و پایه‌کوبی اطراف آن انجام، و خط در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری نسب پیرامون خط‌لوله فرآورده اهواز - ری که روز گذشته ( دوشنبه) در محدوده اندیمشک دچار شکستگی شده بود، گفت: همکاران در منطقه در حال تعمیر خط هستند که با توجه به قرارگیری خط در عمق شش متری زمین و طوفان و بارش‌های شدید، عملیات تعویض بخشی از خط لوله دچار مشکل شده بود که تا پایان امروز به اتمام رسیده و خط در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی ضمن تاکید بر آمادگی کارکنان خطوط لوله برای رفع آسیب‌های احتمالی به دلیل بارش‌ها گفت: پوشش برخی خطوط از جمله دو خط لوله ۱۶ و ۱۰ اینچ فرآورده اهواز به تهران در منطقه خوزستان به دلیل شدت بارش‌ها و جاری شدن سیلاب از بین رفته بود که عملیات ایمن سازی این خطوط نیز انجام شد.

وزارت راه وشهرسازی میزان خسارت وارده اولیه بر این بخش در استان‌های مازندران و گلستان را ۳۵۰ میلیارد تومان براورد کرده است.

همچنین وزارت جهاد کشاورزی نیز میزان خسارت وارده سیل به استان گلستان را در بخش کشاورزی یک هزار و ۵۰ میلیارد تومان و در مازندران ۵۵۰ میلیارد تومان برآورد کرده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی

به گزارش جام جم آنلاین لرستان کرم گودرزی در حاشیه بازدید از این پروژه اظهارکرد: در راستای افزایش ایمنی و تاب آوری شبکه گاز و همچنین همکاری جهت تسهیل در ادامه راهسازی جاده جدید خرم آباد به کوهدشت جابه جایی خط تغذیه ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن روستاهای محور چشمه زمزم به چنار شهرستان چگنی با ایمنی و موفقیت کامل انجام شد.
وی ضمن تاکید بر رعایت نکات ایمنی و ارائه توصیه های فنی گفت: در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم روستاهای محور چشمه زمزم به چنار شهرستان چگنی، تعمیرات، مقاوم‌سازی و تاب‌آوری خط تغذیه مذکور با تلاش و توان فنی مجموعه کارکنان بهره برداری با ایمنی و موفقیت به اتمام رسید.
گودرزی ضمن تشکر از مجموعه کارکنان ناحیه گازرسانی شهرستان چگنی گفت: با توجه به ضرورت عملیات مذکور، انجام این پروژه با حداقل زمان ممکن و عدم قطع گاز گسترده در بخش خانگی و استفاده از توان عملیاتی شرکت در بخش تجهیزات و نیروی انسانی انجام شد که علاوه بر اقدام به موقع و به حداقل رساندن تعمیرات باعث صرفه جویی مالی پنج میلیارد ریالی شد.

دیگر خبرها

  • آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در استان البرز از دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی
  • شکستگی لوله انتقال آب زاینده‌رود به کاشان تخریب غیرعمد بود
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • عملیات ترمیم خط لوله انتقال آب از زاینده رود به کاشان
  • آغاز ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز
  • آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز
  • ترمیم شکستگی خط لوله انتقال آب شرب منطقه کاشان + عکس
  • آغاز عملیات ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در خراسان رضوی
  • پیشرفت ۵۰ درصدی عملیات ایمن‌سازی بزرگراه شهید ردانی‌پور