Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@19:32:42 GMT

دومین وقف جدید سال ۹۸ در بانه ثبت شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۲۹۸۹

دومین وقف جدید سال ۹۸ در بانه ثبت شد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت:واقف خیر اندیش بانه‌ای شریف مرادی ۱۰۰ متر مربع زمین مسکونی را وقف کرد.

حجت الاسلام مصطفی نوروزی افزود: در ۶ مین روز سال ۹۸ واقف خیر اندیش بانه‌ای جناب آقای شریف مرادی از اهالی روستای وزمله ۱۰۰ متر مربع زمین مسکونی را به ارزش ۲۰ میلیون تومان با نیت ساخت خانه عالم مسجد روستای وزمله وقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: با توجه به نبود خانه عالم در مسجد روستای وزمله این وقف جدید میتواند زمینه را برای ساخت خانه عالم مسجد روستا فراهم آورد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان با اشاره به شعار سال ۹۸ و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) خاطر نشان کرد: راه حل خروج از وضعیت اقتصادی و بحرانی حال حاضر کشور رونق بخشیدن به تولید داخلی است که در ابتدای سال به بهترین وجه توسط رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) برای مردم شریف ایران بیان شد امید است خیرین و واقفین کردستانی با قدم نهادن در این زمینه ارزشمند و ثبت وقف‌هایی برای حمایت از تولید داخلی روشنی بخش راه توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی ایران باشند.

وزمله روستایی از توابع بخش ننور شهرستان بانه در استان کردستان ایران است.

انتهای پیام/ع

واقف خیر اندیش بانه‌ای شریف مرادی ۱۰۰ متر مربع زمین مسکونی را وقف کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه اخبار کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل دفتر توسعه فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی را ضروری دانست.

مریم طهماسبی ۵ اردیبهشت در بازدید از اجرای طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» در روستای ایزی شهرستان سبزوار اظهار کرد: هدف وزارت جهاد کشاورزی تبدیل هر خانه‌ روستایی به یک کارگاه تولیدی با هدف کمک به اقتصاد خانوار روستایی است.

وی تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی را ضروری دانست و تصریح کرد: در طرح زنان کارآمد روستای سرآمد تلاش می‌شود با درگیر کردن زنان روستایی برای اجرای پروژه‌های اشتغالزا رونق اقتصادی و توسعه زنجیره ارزش یک محصول خاص را متناسب با ظرفیت هر منطقه امکان‌پذیر نماییم.

علی اصغر امانیان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سبزوار هم در این بازدید گفت: طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» با هدف بهبود معیشت خانوار روستایی در روستای ایزی از توابع بخش مرکزی این شهرستان اجرا شده است.

علی اصغر امانیان خاطرنشان کرد: زنان عضو صندوق اعتباری خرد زنان روستایی به عنوان زنان کارآمد در این طرح حضور دارند.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی به همراه مدیر جهادکشاورزی شهرستان، معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه و مسئولان استانی و شهرستانی از فعالیت‌های زنان روستایی روستای ایزی شهرستان سبزوار در طرح زنان کارآمد، روستای سرآمد بازدید کردند. بازدید از چند پروژه‌ی تولیدی زنان روستایی در روستاهای ایزی و دولت‌آباد از دیگر برنامه های این سفر بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • آغاز ساخت خانه عالم روستای کرچ در بویین میاندشت
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • تعرض ۴۲۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی در دومین روز عید پسح
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف