Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، عزیز الله شهبازی استاندار البرز گفت: مسئولان مربوطه هرساله با مطالعات انجام‌شده در اواسط دی‌ماه نسبت به رهاسازی آب سد اقدام کرده و معمولاً تا اواسط خردادماه ظرفیت سد را خالی نگه می‌دارند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری به عمل آید.

وی ضمن ابراز همدردی با مردم استان‌های سیل‌زده و تسلیت به خانواده جان‌باختگان، افزود: از ابتدای سال جاری به دلیل حوادث به وجود آمده اخطاریه و اطلاعیه‌های متعددی از سوی ستاد مدیریت بحران کشور برای آمادگی استان‌ها در برابر بروز حوادث احتمالی صادرشده است که باید از سوی هم‌وطنان و شهروندان استان بیش‌ازپیش موردتوجه و دقت نظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز با تأکید بر اینکه در حال حاضر ورودی آب سد کرج ۱۶ مترمکعب است، گفت: خروجی سد هم‌اکنون ۳۲ مترمکعب است و تا محدوده بیلقان ۹۰ میلیون ظرفیت دارد بنابراین هیچ خطری از بابت بروز سیلاب در استان وجود ندارد و خطری روستاهای پایین‌دست استان را تهدید نمی‌کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیشتر بخوانید: پای اصفهان هم به جمع استان های درگیر سیلاب باز شد + فیلم

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای آسمان البرز/ سیل و آبگرفتگی در راه است

مدیرکل هواشناسی استان البرز از پیش‌بینی وضعیت رگبار بارندگی و سیلابی شدن استان البرز خبر داد.

آرش بهاروند احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: طبق بررسی الگوهای هواشناسی توسط کارشناسان سامانه بارشی برای استان فعال خواهد شد.

وی افزود: این سامانه از روز دوشنبه مصادف با سوم اردیبهشت وارد جو استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز از صدور سطح نارنجی رنگ هواشناسی خبر داد و گفت: این بارش‌ها همراه با تندباد و آذرخش در مناطق مختلف استان البرز پیش بینی می‌شود.

بهاروند احمدی اظهار کرد: سامانه بارشی مذکور تا آخر وقت روز سه‌شنبه هفته جاری در البرز فعال است.

و️ی گفت: جاری شدن سیلاب، آبگرفتگی معابر، احتمال طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها، سقوط سنگ در ارتفاعات و کاهش نسبی دما از پیامدهای این وضعیت جوی است.

کد خبر 746751

دیگر خبرها

  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • تزریق ۲۰۷ میلیون مترمکعب آب به سفره زیر زمینی
  • ۲۰۷ میلیون مترمکعب سیلاب‌های شمال کرمان مدیریت شد
  • ایران بالاخره حقابه خود از افغانستان را دریافت کرد
  • ۴۱۲ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه رهاسازی شد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در البرز/ مدیرآن آماده‌باش شدند
  • وضعیت هوای کشور؛ این هفته در ایران همچنان باران می بارد
  • هشدار هواشناسی برای آسمان البرز/ سیل و آبگرفتگی در راه است
  • زنگ خطری بزرگ برای کاربران تلگرام