Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@11:31:07 GMT

11 هزار و 63 کیلوگرم ماده غذایی فاسد در آستارا امحاء شد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۳۱۲۴

11 هزار و 63 کیلوگرم ماده غذایی فاسد در آستارا امحاء شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: این مواد شامل لواشک، شیرینی، لواش، آبمیوه، شکلات، نوشابه، چیپس، روغن سوخته، سنگ نمک، پفک و لبنیات بود و در این رابطه، هشت متخلف شناسایی و به محاکم قضایی معرفی شدند.
نظام عباسی افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون 570 مورد از آب شرب و 55 بار از مواد غذایی، نمونه برداری شده و 150 مرکز عرضه مواد غذایی اخطار دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در طرح سلامت نوروزی به 11 گزارش مردمی رسیدگی شد و مردم در خرید مواد غذایی به پروانه ساخت و تاریخ تولید و انقضای مصرف دقت، از خرید مواد غذایی از دوره گردان خودداری و شکایات خود را به شماره 190 اعلام کنند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و حدود پنج هزار واحد صنفی در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان گیلان تعطیلات نوروزی شبکه بهداشت و درمان لبنیات مواد غذایی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ابهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ کارآگاه نوروزی گفت: مأموران در پی کنترل مسیر‌های ارتباطی شهرستان ابهر به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور هشت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ابهر ادامه داد: در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و ۲ قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ نوروزی گفت: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر که سوداگران مرگ و مخلان امنیت هستند یکی از اولویت‌های اصلی کار پلیس است و از شهروندان نیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک ضمن تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

دیگر خبرها

  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان
  • معدوم‌سازی یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیلوگرم موادغذایی فاسد در تعطیلات نوروز
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان
  • دسر ساده و سریع یخچالی را با این سه ماده غذایی ساده درست کنید
  • دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ابهر
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • ریشه‌کن شدن یبوست با این ماده غذایی | دلایل یبوست را بشناسید
  • کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد
  • کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم