Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@05:01:40 GMT

شیراز یک روز پس از سیل مرگبار +فیلم

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۳۱۳۵

‍‍‍‍‍‍

رکنا: بارش شدید در شیراز همچنان ادامه دارد و حال و هوای دروازه قرآن پس از سیل مرگبار روز گذشته آرام است.

حجم ویدیو: 6.16M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

به گزارش گروه حوادث رکنا، تمام خودروهای گرفتار در سیل شیراز تا نیمه شب گذشته به پارکینگ ها منتقل شدندو همه مسافران نوروزی اسکان پیدا کردند.

احتمال وقوع مجدد سیل در شیراز

شهردار شیراز امروز سه‌شنبه 6فروردین در این باره اظهار کرد: از بالادست رودخانه خشک سیل به سمت شیراز حرکت کرده و تا نیم ساعت دیگر سیل به نزدیک شهر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شهروندان تقاضا می‌شود در محل تجمع نکنند و روستاهایی که در پایین‌دست رودخانه خشک هستند مثل روستای کوشکک، ماهفیروزان و اقبال‌آباد هرچه سریع‌تر خانه‌های خود را تخلیه کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث سیل قرآن فیلم شیراز مرگبار فیلم سیل شیراز عکس ویدیو ها حادثه رودخانه آب سیلاب خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی به ۱۰ هزار بیمار در بیمارستان‌های فارس

نماینده هیئت رئیسه در ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با ارائه گزارشی از روند ارائه خدمات سلامت به مردم و مسافران نوروزی در ششمین روز از فروردین، از پیگیری مستمر فرآیند‌های ارائه خدمت در مراکز زیرمجموعه دانشگاه در این ایام خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمدجواد راعی، اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه به 10 هزار و 466 مراجعه کننده خدمت‌رسانی کرده‌اند که از این تعداد، 454 مورد مربوط به علائم تنفسی، 333 مورد مربوط به علائم گوارشی و 575 مورد نیز مربوط به حوادث ترومایی بوده است، همچنین 320 عمل جراحی در شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های استان انجام شده است.

وی در ادامه به فعالیت‌های مجموعه بهداشت در شبانه روز گذشته اشاره کرده و از انجام سه هزار و 135 بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مکان‌های عمومی، مراکز بین راهی و سامانه‌های آبرسانی استان فارس در این بازه زمانی خبر داد.

به گفته این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، طی بازرسی‌های بهداشتی روز گذشته، 88 مرکز متخلف به مراجع قضایی استان معرفی، یک مرکز متخلف در زمینه رعایت موازین بهداشتی تعطیل و 476 کیلوگرم مواد غذایی و آشامیدنی غیربهداشتی نیز کشف و معدوم سازی شده است.

نماینده هیئت رئیسه در ستاد سلامت نوروزی دانشگاه تعداد بیماران ویزیت شده در مراکز خدمات جامع سلامت در شبانه روز گذشته را نیز هفت هزار و 247 نفر اعلام کرد و افزود: همچنین چهار مادر باردار نیازمند به مراقبت‌های ویژه نیز با پیگیری کارشناسان سلامت استان، به بیمارستان‌ها اعزام شدند.

وی گفت: در این بازه زمانی، کارشناسان این معاونت 113 مورد بازدید از سطح داروخانه ها، کارخانه‌ها و شرکت‌های مواد غذایی استان داشته‌اند؛ همچنین درخواست‌های 163 مراجعه کننده به میز خدمت معاونت غذا و دارو در خصوص مسائل این حوزه پیگیری و پاسخ داده شده است.

راعی ادامه داد: از مجموع 837 ماموریت اورژانس در شبانه روز گذشته، 120 مورد مربوط به سوانح ترافیکی و 717 مورد نیز مربوط به موارد غیرترافیکی بوده است.

وی با بیان اینکه در سوانح ترافیکی شبانه روز گذشته، 157 نفر مصدوم شده‌اند، اضافه کرد: از این تعداد 126 مصدوم بستری شده و 31 مصدوم نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نماینده هیئت رئیسه در ستاد سلامت نوروزی آمار مراجعه به کمپ‌های نوروزی اورژانس در شبانه روز گذشته را 17 مورد و آمار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در شبانه روز گذشته را نیز سه نفر اعلام کرد که با کمک امدادگران اورژانس 115 به مراکز درمانی انتقال یافتند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • ثبت ۶۲ هزار و ۱۵۷ تردد در محور شیراز- مرودشت
  • ثبت ۶۲ هزار و ۱۵۷ تردد در محور‌ شیراز- مرودشت
  • خدمت‌رسانی به ۱۰ هزار بیمار در بیمارستان‌های فارس
  • ثبت بیشترین تخلف رانندگی در کمربندی غربی شیراز
  • چهار سد در کردستان طی دو ماه اخیر سرریز شدند
  • ثبت یک میلیون و ۱۲۲ هزار تردد در جاده‌های فارس
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز پاک‌سازی و بازگشایی شد
  • بازگشایی کنار گذرهای شیراز از صبح امروز
  • کاهش ۲۶ درصدی ترددها در محورهای فارس
  • باز شدن ضلع شمالی کنار گذر شیراز از صبح امروز