Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@04:57:29 GMT

نجات 1556نفر از خطر حوادث در طرح ملی امداد و نجات نوروزی

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۳۱۳۷

نجات 1556نفر از خطر حوادث در طرح ملی امداد و نجات نوروزی

تهران- ایرنا- معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام نجات هزار و 556 نفر از هموطنان از خطر حوادث، گفت: هزار و 90 مصدوم از ابتدای طرح نوروزی تا کنون(11 روز گذشته)، به مراکز درمانی منتقل شده اند.

به گزارش ایرنا از جمعیت هلال احمر، شاهین فتحی روز سه شنبه با اعلام گزارش ارائه خدمات در طرح ملی امداد و نجات نورزوی از ٢5 اسفند 97 تا 6 فروردین 98 (تا ساعت 6 صبح)، گفت: در 11 روز گذشته 2 هزار و 723 ماموریت امدادی انجام شده و خدمات امدادی به 136 هزار و 641 تن از هموطنان ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بر این اساس 11 هزار و 487 تن از هموطنان از خدمات درمان سرپایی، 12 هزار و 453 هزار تن از خدمات پزشکی (تست فشار و قند خون)، 37 هزار و 43 تن از اسکان اضطراری و 5 هزار و 829 مسافر نوروزی نیز از خدمات اسکان بهره بردند و در این زمینه 227 مورد عملیات نجات فنی از جمله رهاسازی 310 مصدوم در سوانح ترافیکی انجام شده است.
اجتمام*7029*3229*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر حوادث امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۳۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج سرنشین خودروی پراید پس از سقوط به زیر پل نجات یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم فلاحی دوست ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در جاده مواصلاتی سی سخت به یاسوج منطقه «دشت بازار» شب گذشته، یک دستگاه پراید به زیر پل سقوط و این خبر به مرکز امداد رسانی گزارش شد.

وی بیان داشت: گروه امداد و نجات کوهستان دنا به منطقه اعزام و امدادگران پس از عملیات رهاسازی جان پنج سرنشین را نجات و مصدومان به بیمارستان انتقال یافتند.

کد خبر 6084423

دیگر خبرها

  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • کاهش مرگ و میر نوزادان در اردبیل
  • مرگ و میر نوزادان در اردبیل کاهش یافت
  • پنج سرنشین خودروی پراید پس از سقوط به زیر پل نجات یافتند
  • انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش نشانی شهرکرد در فروردین ماه