Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل مترو تهران از ایمن‌سازی ایستگاه‌های مترو با توجه به بارندگی های اخیر پایتخت خبر داد.

علی امام در گفت و گو با ایسنا گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیر تمامی ایستگاه های مترو به خصوص ایستگاه های در حال ساخت، بررسی و رصد شده است.

 وی با بیان اینکه در خط ۶ مترو به دلیل نزدیکی به رود دره و آبراهه‌ها پایش دوچندان بوده است، گفت: خوشبختانه مشکلی ایجاد نشده اما برخی از پرسنل مترو در راستای اتخاذ تمهیدات ایمنی نسبت به ایجاد خاکریز ها و موانع حفاظتی خاکی اقدام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باران مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن

محمد حسین قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: برای تحول در صنعت ساختمان یک تور تجاری گرجستان از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ طراحی شده تا با هلدینگ‌های برتر ساختمانی گرجستان دیدار و گفتگو داشته باشیم. با توجه به تحقیقات صورت گرفته و بررسی ظرفیت‌های کشور گرجستان و نشست‌های تخصصی با فعالین حوزه اقتصادی گرجستان برآن شدیم تا با طراحی تور‌های تجاری به صورت موضوعی بستر همکاری‌های اقتصادی با کشور گرجستان را با تجار و علاقه‌مندان به امر صادرات فراهم آوریم.

وی افزود: بدین منظور برای ایجاد این ظرفیت تمام دوستانی که برای حضور در این تور تجاری تمایل دارند می‌توانند با ثبت نام در این تور تجاری گرجستان از پروژه‌های ساختمانی برجسته تفلیس و مدیران این پروژه‌ها که از بزرگان این صنعت در گرجستان هستند بازدید نموده و راه‌های ارتباطی با پیشگامان این صنعت را برای خود فراهم سازند.

قربانی دبیرکل کانون ملی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در ادامه گفت: این تور تجاری با هدف آشنایی با تکنولوژی‌های صنعت ساختمان در گرجستان و ایجاد شبکه سازی با فعالان و متخصصین صنعت ساختمانی طرح ریزی شده است و فرصتی استثنایی برای شناخت عمیق‌تر بازار و برقراری ارتباطات مستقیم با سرمایه‌گذاران و متخصصین برجسته صنعت ساختمان است.

وی ادامه داد: همچنین در این سفر سمینار تخصصی برگزار خواهیم کرد که تمامی همسفران از دانش و تجربه متخصصین برتر گرجی بهره‌مند شوند و مسیر توسعه کسب و کار خود را هموارتر کنند. لازم به ذکر است با توجه به شرایط حاکم در منطقه و پس از بیان شدن طرح پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا، کشور گرجستان در مسیر توسعه زیرساخت شهری قرار گرفته و بستر مناسبی برای صادرات مجدد به حوزه کشور‌های منطقه اعم از روسیه و حوزه اروپا خواهد بود که این موارد با توجه به دسترسی بازار و راه‌های ارتباطی و هزینه‌های مقرون به صرفه برای ذینفعانی که علاقه‌مند به حوزه صادرات می‌باشند مورد توجه خواهد بود و در امر مدیریت صادرات و گسترش دیدگاه‌های تجاری شما، گروه آریاداناک همراه شما خواهد بود.ما در این سفر علاقه مندیم ضمن فراهم سازی شرایط مبادلات تجاری بین دو کشور درآمد‌های ارزی نیز برای ذینفعان داشته باشیم و در وضعیت فعلی و با توجه به شرایط حاکم بر ارز بهترین مسیر برای توسعه امر صادرات خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران کرد؟
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران نکرد
  • کمبود آب تهران با بارش‌های اخیر جبران شد؟
  • بارش‌های اخیر کبود آب تهران را جبران نکرد
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو