Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@22:01:22 GMT

یک پردیس سینمایی در نوروز رکورد فروش را شکست

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۳۱۷۶

یک پردیس سینمایی در نوروز رکورد فروش را شکست

یک پردیس سینمایی در نوروز ۹۸ توانست رکورد فروش سینماها را بشکند.

به گزارش صدای ایران از ایلنا، پردیس سینمایی کورش در چهارمین روز فروردین ۹۸ رکورد تازه‌ای از آن خود کرد. این پردیس روز گذشته با فروش حدودی دو میلیارد و ششصد میلیون ریال، رکورد پیشین فروش سینماهای کشور را جابه جا کرد که این رکورد مربوط به فروش فیلم‌های در حال اکران و بدون احتساب جنگ و تئاتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌چنین در هفتاد و دو ساعت اولیه بیش از ۳۰ هزار نفر در این پردیس فیلم تماشا کرده‌اند.

لازم به ذکر است رکورد پیشین در تاریخ ۱۲ فروردین ۹۷ نیز با فروشی نزدیک به دو میلیارد و پانصد میلیون ریال نیز متعلق به پردیس کورش بوده است. هم پردیس کورش با اختلاف ۳ برابری در صدر جدول فروش و مخاطب سینماهای ایران قرار گرفته است

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سینما کوروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است

بیشترین آمار مرگ‌ومیرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای سوم فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد

۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری از آقایان و ۲۴ درصد از خانم‌ها بودند

تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود چهارو نیم درصد کاهش داشت

تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

«مسجدی» رئیس سازمان پزشکی قانونی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳ با بیان مطلب فوق گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند؛ این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ‌ومیرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای سوم فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری از آقایان و ۲۴ درصد از خانم‌ها بودند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور
  • ◄ تورم حمل و نقل رکورد زد
  • این خبرها را از دست ندهید
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • تار و پود فرش پردیس به بازار فروش گره خورده است
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند