Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان فارس، مصیب امیری از عدم آسیب‌دیدگی اماکن تاریخی استان در پی وقوع این سیل خبر داد و گفت: پاسارگاد، تخت جمشید، محور زندیه، آرامگاه سعدی و حافظ و دیگر آثار مورد رصد قرار گرفتند که هیچ کدام آسیبی ندیده‌اند.
وی افزود: تنها در اطراف حمام وکیل آب گرفتگی به وقوع پیوست که در عرض نیم ساعت توسط پمپ تخلیه شد و همچنین در بافت تاریخی شیراز نیز تاکنون آسیب و تخریبی گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میری بیان کرد: مسافران برای اطلاع از محل اسکان و دیگر اطلاعات ضروری سفر می‌توانند از طریق شماره‌های 07132240203 و 7132244067 با دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس تماس بگیرند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا استان فارس اجتماعی حافظیه و سعدیه سیل در شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۳۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین خبرهای ورزشی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، از پیروزی فجر شهید سپاسی شیراز  مقابل دریا کاسپین بابل تا دعوت چهار کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان را در این بسته خبری بخوانید.

******************

نخستین میزبانی فوتبال شیراز در سال جدید با پیروزی همراه شد.
از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور ،  تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و دریا کاسپین بابل در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل شاهین طاهرخانی به سود تیم زردپوشان شیرازی به پایان رسید.

دیدار شهر راز شیراز دیگر نماینده لیگِ یکیِ فارس با نفت مسجد سلیمان هم ۲ بر ۱ به سود تیم خوزستانی پایان یافت.

در جدول رده‌بندی، تیم‌های خیبر خرم‌آباد، چادرملو اردکان و فجرسپاسی شیراز در رتبه‌های اول تا سوم و تیم شهر راز در رده سیزدهم قرار دارد.
******************
امیر رضا ده بزرگی، میثم دلخانی، محمدرضا گرایی و محمدرضا رستمی چهار کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا دعوت شدند.

این اردو از ۱۵ تا ۲۴ فروردین در تهران برگزار می‌شود.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی‌آسیا ۲۷ و ۲۸ فروردین در بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود.
**************** ***
در مراسمی از روسای هیات‌های ورزشی شهرستان سپیدان تجلیل شد. در این شهرستان ، ۲۳ هیات ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

دیگر خبرها

  • وجود ۹۱ آثار تاریخی در شهرستان رزن
  • سخنان تند دژکام امام جمعه شیراز در انتقاد به وضعیت حجاب گردشگران نوروزی در مساجد تاریخی: دلمان خوش است گردشگر داریم/ فضای شهر را به بازی‌ گرفتند/ در بوم گردی چند جور فسق دارند گزارش می دهند
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • انفجار گاز در نوشهر ۲ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • بازدید مسافران نوروزی از طبیعت بکر و آثار تاریخی گرمی
  • حافظیه و تخت‌جمشید در صدر پربازدیدترین اماکن گردشگری قرار دارند
  • دولت‌های اسلامی به شریان اقتصادی دولت صهیونیستی آسیب وارد کنند
  • تصاویر| گردشگران نوروز ۱۴۰۳ در سعدیه و باغ ارم
  • تو‌رهای بافت‌گردی شیراز رونق گرفت
  • مرگ ۶ نفر بر اثر غرق شدن در باتلاق