Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری منطقه ۲ از جمع‌آوری معتادان دره فرحزاد در پی احتمال سیل در روددره‌ها خبر داد.

سیدامیر ناصر هراتی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه پیرو دستور ویژه شهردار تهران به منظور پایش مسیل و رودره‌ها، کارگروهی ویژه در منطقه ۲ تشکیل شد، گفت: روز گذشته تمامی مرخصی‌ها لغو و با راه‌اندازی تیم‌های مختلف، نسبت به رصد و پایش مسیل‌ها و دو رودره فرحزاد و اوین- درکه اقدام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تیم‌ها به صورت پیاده نسبت به پایش رودره‌ها اقدام کرده و حتی به صورت میدانی هشدارهای لازم را به گردشگران و اهالی دادند، گفت: همچنین معتادان و کارتن‌خواب‌هایی که در اطراف رودره حضور داشتند نیز جمع آوری و به گرمخانه‌ها ارجاع داده شدند تا دچار آسیب و حادثه نشوند.

معاون خدمات شهری منطقه ۲ با بیان اینکه ماشین‌آلات و تجهیزات در حالت آماده‌باش است، گفت: دو پمپ بزرگ دیزلی نیز آماده و تجهیز شده است تا در صورت بروز حادثه از آن استفاده شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه لایروبی به موقع هشت نه ماه گذشته مسیل‌ها سبب شده است که با وجود بالا آمدن آب، آب در سطح آن حرکت کند، گفت: برای ایستگاه‌های مترو خط ۶ نیز با هماهنگی مسئولان مترو نسبت به ایجاد موانع حفاظتی خاکی اقدام کردیم تا مبادا بالا آمدن سطح آب سبب آسیب رساندن به ایستگاه‌های مترو شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جمع آوری معتادان شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک

‌به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی‌اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ تهران گفت: همزمان با اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، با همکاری نواحی ۹ گانه  نسبت به شناسایی و پلمپ واحد غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند اقدام شد.

وی افزود: ۴ مرکز پس از ابلاغ رای و صدور اخطاریه‌های لازم به متصدیان مربوطه، پلمب و از ادامه فعالیتشان جلوگیری شد.

طاهری گفت: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماند‌های خشک علاوه براینکه  باعث آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود، از این‌رو عوامل اجرایی این معاونت و نواحی ۹ گانه با گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی، ضمن اخطار و تذکر جدی نسبت به تعطیلی و پلمب واحد‌های مذکور اقدام می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲ در پایان تاکید کرد: که اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تا پاکسازی کامل و جمع آوری فعالیت اینگونه صنوف در سطح محدوده با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • تبدیل دره مخوف تهران به بزرگترین مرکز تفریحی شهر | پاتوق معتادها به اکوپارک تبدیل می‌ شود
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در مازندران
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود