Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@06:48:50 GMT

برف تردد در اکثر جاده های استان را کند کرد

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۳۶۶۲

برف تردد در اکثر جاده های استان را کند کرد

«علی زندی فر» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارش برف در تمامی جاده های استان مرکزی به جز شهرستان های ساوه، زرندیه، دلیجان و محلات جریان دارد و تردد در این مسیرها با کندی و سختی مواجه است.
وی ادامه داد: با وجود حجم بالای بارش ها تمامی جاده های استان مرکزی باز است و می طلبد که شهروندان تا حد امکان از سفرهای غیر ضروری در جاده استان به خصوص جاده های کوهستانی و مناطق سردسیر خودداری کرده و در صورت مسافرت زنجیر چرخ و لوازم گرمایشی از جمله پتو همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: 70 گروه راهداری متشکل از 370 راهدار و 350 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در جاده های استان مرکزی فعال و وظیفه خدمت رسانی به مردم و مسافران را برعهده دارند.
6 هزار و 400 کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن راه روستایی است.
روزانه حدود 490 هزار وسیله نقلیه از مسیرهای جاده ای استان مرکزی تردد می کند.
1955/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آزاد راه بارش برف جاده های استان خدمت رسانی به مردم راهداری و حمل و نقل جاده 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۳۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای راهداری هرمزگان پس از هشدار قرمز سازمان هواشناسی کشور

به گزارش خبرآنلاین، «عباس شرفی»، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: در پی هشدار قرمز هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب در محورهای مواصلاتی تحت پوسش این اداره کل ،۷۲ اکیپ راهداری با۲۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و ۲۵۰ نیروی راهدار در محورهای موصلاتی هرمزگان مستقر شدند.


وی ادامه داد: با توجه به اعلام تشدید بارندگی در شهرستان‌های لنگه، پارسیان، میناب، رودان، حاجی آباد، بندرعباس هماهنگی‌های لازم اندیشیده و راهدارخانه‌های این شهرستان‌ها جهت کمک به مسافران تجهیز شده است.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان افزود: با توجه به شرایط اقلیمی در روزهای اخیر،توصیه می شود مردم به اطلاعیه ها، هشدارها و اخطاریه های سازمان هواشناسی توجه و از تردد در مسیر رودخانه های محلی به شدت خودداری کنند. و قبل از تردد در محورها از طریق تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه ها و وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی آگاه شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895831

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | پروژه های فعال راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در هفته آخر فروردین ماه ۱۴۰۳
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • استقرار ۲۵۰ نیروی راهداری در جاده‌های هرمزگان
  • آماده باش نیروهای راهداری هرمزگان پس از هشدار قرمز سازمان هواشناسی کشور
  • چند راه روستایی قم به محور فرعی ارتقاء می‌یابد
  • بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد