Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا صبح امروز، سه‌شنبه ( ششم حمل/فروردین) وارد کابل شد و اعلام کرد که از صلح افغانستان حمایت می‌کند. او گفت که صلح به معنی بازگشت به گذشته نیست.

خانم موگرینی بعد از ورود به کابل، صبح امروز با عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی افغانستان دیدار کرد و حمایت کامل اتحادیه اروپا را از صلح به مالکیت و رهبری افغانها اعلام داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به اینکه در یک وضعیت حساس وارد کابل می‌شود، گفت که اتحادیه اروپا با مردم افغانستان بدون چشمداشت دیگری برای تامین صلح، ایجاد امنیت، رعایت حقوق بشر و توسعه افغانستان کار خواهد کرد.

خانم موگرینی گفت که صلح به مردم و نهادهای رسمی افغانستان مربوط می‌شود و صلح به معنی بازگشت به عقب و فراموش کردن دستاوردهای ۱۸ سال گذشته نیست

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتحادیه اروپا افغانستان حقوق بشر عبدالله عبدالله مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی مسئولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر گرفتند

«مهدی فضائلی» عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری در حساب کاربری خود در ایکس، نوشت: کشف حجاب هم حرام شرعی است، هم حرام سیاسی است. منتهی دشمن با برنامه و نقشه وارد این کار شده، ما هم باید با نقشه و برنامه وارد بشویم؛ کار‌های بی قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد.

وی افزود: به تازگی برخی مسؤولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده تذکر دریافت کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا: حادثه اصفهان رادنبال می‌کنیم/نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست
  • برخی مسئولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر گرفتند
  • پایان کار داعش در افغانستان
  • نشست سازوکار ارتباطی کابل و پکن برای کمک‌ به افغانستان
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • نقش دفتر سیاسی طالبان در قطر برای تعامل کابل با کشورهای جهان
  • مجارستان: رهبری اروپا ضعیف شده است
  • روایت سفری متفاوت به افغانستان پس از حمله ایران به اسرائیل؛ «خوش‌آمدی قهرمان ایرانی»!
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز + ساعت و برنامه کامل بازی‌ ها
  • ساز مخالف اسلواکی در اتحادیه اروپا؛ باز هم پای روسیه در میان است